Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.82
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: старший викладач Вовк Наталія
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати: головні принципи діяльності маркетингових служб компаній, що займаються інформаційною діяльністю. Підготований фахівець повинен вміти: проводити аналізи маркетингового середовища, створити організаційну структуру служби маркетингу, проводити дослідження маркетингової інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• психологія,
• інформаційний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
• Введення в інформаційний маркетинг. • Історія, концепції, суть, цілі, особливості, види, об’єкти та суб’єкти. • Маркетингове середовище. Дослідження маркетингової діяльності: методи, правила, проблеми. • Комплекс маркетингу, ЖЦП. • Управління маркетинговою діяльністю: структури. Стратегії маркетингу. • Виробнича політика: класифікація інформаційних продуктів. • Розподільча та рекламно-збутова політика. • Сегментування ринку та позиціонування. • Інтернет маркетинг. • Ціноутворення та планування маркетингової діяльності.
Рекомендована література:
1. Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с.;
2. Интернет-маркетинг на 100% / Под ред. С. Сухова. – СПб.: Питер, 2011. – 240 с.: ил.;
3. Основы маркетинга, Котлер Ф./ Пер. с англ./Общ. ред. и вступ. ст. Е.М. Пеньковой. – М. «Прогрес», 1990.-736 с.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)