Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціально-комунікаційні технології (курсова робота)

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.55
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.філол.н., доцент Комова Марія Василівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати методику моделювання, розроблення та використання соціально-комунікаційних технологій;
• уміти застосовувати комунікаційні технології в сфері паблік рилейшинз, іміджеві технології;
• уміти застосовувати комунікаційні технології в сфері політики, виборчі комунікаційні технології, кризові комунікації, комунікаційні технології конструювання реальності;
• уміти застосовувати і протистояти технологіям інформаційної війни.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціальні комунікації в мережі інтернет
• Ділова комунікація
• Аналітико-синтетична переробка інформації
Короткий зміст навчальної програми:
Теорія нейролінгвістичного програмування в інформаційній війні. Методики і прийоми нейролінгвістичного програмування в інформаційній війні. Технології НЛП в інформаційній війні. Гіпнотична метафора як сугестивний засіб впливу на суспільне несвідоме в інформаційній війні.
Рекомендована література:
1. Зеленін В. По той бік правди. Нейролінгвістичне програмування як зброя інформаційно-пропагандистської війни : у 2 т. / В. Зеленін. – Вінниця : ТОВ «Віндрук», 2014. – Т. 1 : НЛП ХХ століття. – 2014. – 384 с.
2. Різун В. В. Теорія масової комунікації : підручник / В. В. Різун. – Київ : ВЦ Просвіта, 2008. – 260 с.
3. Иванов В. Ф. Массовая коммуникация : монография / В. Ф. Иванов. – К. : Академия украинской прессы, Центр свободной прессы, 2013. – 902 с.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (залік): захист курсової роботи (100%)

Соціально-комунікаційні технології

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.53
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.філол.н., доцент Комова М.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати методику впровадження та використання комунікаційних технологій у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу; методику використання різноманітних комунікаційних технологій для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва; технології прийняття обґрунтованих управлінських та технологічних рішень.
Уміти застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи; використовувати різноманітні методи, зокрема інформаційні технології, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Моделювання ділової комунікації
Соціальні комунікації в мережі Інтернет
Організація PR кампанії
Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна висвітлює питання моделювання, розроблення та використання соціально-комунікаційних технологій, а саме: комунікаційні технології в сфері паблік рилейшинз, іміджеві технології, комунікаційні технології в сфері політики, виборчі комунікаційні технології, кризові комунікації, технології інформаційних війн, комунікаційні технології конструювання реальності.
Рекомендована література:
Комова М.В., Пелещишин А.М. Соціально-комунікаційні технології: конспект лекцій для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2018. 148 с.
Зражевська Н.І. Комунікаційні технології. Черкаси: Брама-Україна, 2010. 224 с.
Тихомирова Є.Б. РR-формування відкритого суспільства. Київ : Наша культура і наука, 2003.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів;
- підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).