Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іміджеві стратегії
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.M.71
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Химиця Н.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
– здатність підтримувати ділову комунікацію і використовувати ресурси соціальних комунікацій в мережі INTERNET;
– здатність застосовувати норми і стандарти ведення ділової документації та організації роботи з управлінськими документами;
– здатність використовувати сучасні інтернет-технології, сервіси.
вміти:
– вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов;
– використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва;
– бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
знати:
– здатність підтримувати ділову комунікацію і використовувати ресурси соціальних комунікацій в мережі INTERNET;
– здатність застосовувати норми і стандарти ведення ділової документації та організації роботи з управлінськими документами;
– здатність використовувати сучасні інтернет-технології, сервіси.
вміти:
– вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов;
– використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва;
– бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Моделювання ділової комунікації
• Соціально-комунікаційні технології
• Кадровий менеджмент
• Організація PR-кампаній
• Соціально-комунікаційні технології
• Кадровий менеджмент
• Організація PR-кампаній
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи іміджелогії та PR-технології. Класифікація іміджевих стратегій. Інструментарій та засоби іміджелогії. Конфліктологія. Технології вирішення конфліктних ситуацій як складові іміджу. Підприємницька іміджелогія. Імідж організації. Імідж лідера.
Рекомендована література:
1. Кузин Ф. А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика / Ф. А.Кузин. – М.: Ось-89, 2016. – 512с.
2. Морган Г. Имидж организации: Восемь моделей организационного развития / Г. Морган. – М.: Вершина, 2016. – 416с.
3. Берд П. Продай себя! Тактика современного Вашего имиджа / П.Берд; пер. с англ. Т.А.Сиваковой. – 2-е изд. – Минск, Амалфея, 2014. – 208 с.
2. Морган Г. Имидж организации: Восемь моделей организационного развития / Г. Морган. – М.: Вершина, 2016. – 416с.
3. Берд П. Продай себя! Тактика современного Вашего имиджа / П.Берд; пер. с англ. Т.А.Сиваковой. – 2-е изд. – Минск, Амалфея, 2014. – 208 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (80%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (20%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (20%)