Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Діловодство: методика та практика

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.15
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.філол.н., доцент Комова Марія Василівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати: документаційні процеси діяльності установ, засоби електронного документообігу, референтну та офісну діяльність; законодавчі та галузеві нормативні документи; методику функціонування документно-комунікаційних систем; правила прийняття обґрунтованих управлінських та технологічних рішень.
Уміти: застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи; відповідально ставитися до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Документознавство
Документаційне забезпечення діяльності установи
Електронний документообіг

Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна висвітлює проблеми організації єдиної державної системи діловодства, організації документообігу, питання документування управлінської діяльності, складання номенклатур і формування справ, організації контролю за виконанням документів та підготовка справ до зберігання, організації праці діловодної служби.
Рекомендована література:
Комова М.В. Діловодство: навч. посібник. Львів: Тріада плюс, 2011. 217 с.
Комова М.В., Пелещишин А.М., Білущак Т.М. Керування документаційними процесами : навч. посібник. Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2013. 188 с.
Інформація та документація. Керування документаційними процесами. Част. 1. Основні положення: ДСТУ 4423-1: 2005. Київ : Держспоживстандарт України, 2004. 28 с.
Інформація та документація. Керування документаційними процесами: ДСТУ 4423-2:2005. Част. 2. Настанови. Київ : Держспоживстандарт України, 2004. 44 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на лабораторних заняттях, написання рефератів;
- підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).