Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління талантами

Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування
Код дисципліни: 7.073.01.E.56
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н. Винничук Р.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати теоретичні засади управління талантами в сучасних організаціях;
- вміти застосовувати набуті знання та навики при вирішенні широкого кола проблем управління талантами в організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
– пререквізит: Основи менеджменту, Управління персоналом, Мотивація, Корпоративна культура
– кореквізити: Управління знаннями
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні аспекти поняття «талант» та його роль і значення в організації. Основні етапи управління талантами в організації. Рекрутинг в контексті управління талантами. Мотивація талантів організації. Розвиток персоналу, як необхідна складова управління талантами. Формування системи наступництва в організації. Оцінювання ефективності управління талантами в організації. Українські та закордонні практики управління талантами в організації.
Рекомендована література:
• Захарчин Г.М. Управління персоналом [Текст] : навч. посібник / / Г.М.Захарчин, Л.Р.Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук.— Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. — 259 с.
• Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. — Львів: «Новий Світ-2000», 2011. — 342с.
• Захарчин Г.М. Мотивування й розвиток персоналу: культурологічний аспект: [монографія] / Г.М. Захарчин, Н.П. Любомудрова, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 284c.
• Балабанова, Л.В . Управління персоналом [Текст] : навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 471 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (50%): індивідуальні письмові практичні завдання, усне опитування
• Підсумковий контроль (50%, іспит): тестування, усна компонента