Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Мотивація персоналу

Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування
Код дисципліни: 7.073.01.E.54
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент Любомудрова Н.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- засвоїти категорії і поняття основ теорії і практики мотиваційного менеджменту, методи мотивації персоналу, принципи оцінювання працівників підприємств;
- використовувати основні інструменти мотивації працівників на різних рівнях управління організацією;
- вміти формувати правильні підходи щодо індивідуальної та колективної мотивації працівників, здійснювати кваліметричну оцінку діяльності менеджерів, формувати стратегію кар’єрного розвитку персоналу;
- вміти практично розробляти компенсаційні пакети.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: Основи менеджменту, Управління персоналом, Корпоративна культура
Кореквізити: Теорії лідерства, Управління конфліктами
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасна теорія і практика мотивації персоналу; Види та методи мотивації, нематеріалістична мотивація; Оцінка персоналу як складова мотиваційного процесу; Кваліметричні методи оцінювання персоналу; Корпоративна культура та мотивація персоналу.
Рекомендована література:
1. Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин Г.М., Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. –342с.
2. Захарчин Г.М. Управління персоналом: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, – 2013. – 260 с.
3. Лук’янченко Н.Д., Бунтовська Л.Л. Мотивація персоналу: навч. посібник / Н.Д. Лук’янченко, Л.Л. Бунтовська – Донецьк, ДонНУ, 2004. – 302 с.
4. Менеджмент персоналу : навч. посіб. / Данюк В. М., Петюх В. М., Цимбалюк С. О. та ін. ; за заг. ред. В. М. Данюка, В. М. Петюха. – К. : КНЕУ, 2004. – 398 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): усне опитування, презентація Power Point
Підсумковий контроль (70%, іспит): тести (30%), розрахункові задачі (40%)