Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Моделювання ділової комунікації
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.11
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Химиця Наталія Олексіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
– знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності;
– впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу;
– використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
вміти:
– застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи;
– здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях;
– здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
знати:
– знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності;
– впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу;
– використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
вміти:
– застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи;
– здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях;
– здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Документаційне забезпечення діяльності установи
• Діловодство: методика і практика
• Організація командної роботи
• Соціально-комунікаційні технології
• Діловодство: методика і практика
• Організація командної роботи
• Соціально-комунікаційні технології
Короткий зміст навчальної програми:
Природа та специфіка ділової комунікації. Корпоративна ділова комунікація. Організація ефективної ділової вербальної комунікації. Особливості невербальної передачі інформації в процесі ділової взаємодії. Організація та проведення індивідуальних форм ділової комунікації. Організація та проведення колективних форм ділової комунікації. Особливості проведення зовнішніх міжсуб’єктних ділових комунікації. Організація та проведення кампаній зв’язків з громадськістю.
Рекомендована література:
1. Химиця Н.О., Морушко О.О. Ділова комунікація : навч. посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»).
2. Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
3. Доброскок І.І., Овсієнко Л.М. Організація сучасної ділової комунікації : навчальний посібник для студентів ВНЗ / І.І. Доброскок, Л.М. Овсієнко. – Переяслав-Хмельницький : «Видавництво КСВ», 2015. – 446 с.
2. Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
3. Доброскок І.І., Овсієнко Л.М. Організація сучасної ділової комунікації : навчальний посібник для студентів ВНЗ / І.І. Доброскок, Л.М. Овсієнко. – Переяслав-Хмельницький : «Видавництво КСВ», 2015. – 446 с.
Методи і критерії оцінювання:
• захисти практичних завдань, письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (70%)
• підсумковий контроль (30%): залік (трирівневе тестування).
• підсумковий контроль (30%): залік (трирівневе тестування).