Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.77
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Березко О. Л.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування мультимедіа в інформаційній діяльності;
• знати сутність та особливості складових мультимедіа: тексту, зображень, аудіо- та відео-контенту тощо;
• уміти працювати зі складовими мультимедіа та поєднувати їх для створення цілісних мультимедійних інформаційних продуктів;
• вміти використовувати глобальне інформаційне середовище для отримання інформаційних ресурсів, подання та позиціонування власних мультимедійних продуктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг.
Сучасне програмне забезпечення.
Короткий зміст навчальної програми:
Мультимедіа як феномен культури. Поняття мультимедіа та основні напрямки розвитку і практичного застосування. Текст: кодування, шрифти, гіпертекст. Зображення: растрова та векторна графіка, 3D-графіка, цифрова фотографія, колір у візуальних комунікаціях. Звук: природа та роль у мультимедіа, аналогово-цифрове перетворення. Відео у мультимедіа. Створення мультимедійних продуктів. Мультимедійні презентації. Використання глобального інформаційного середовища для створення та позиціонування мультимедійних продуктів.
Рекомендована література:
1. Басюк Т. М. Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем : навч. посібник / Т. М. Басюк, П. І. Жежнич. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 428 с.
2. Павлиш В. А. Основи інформаційних технологій і систем : навчальний посібник / В. А. Павлиш, Л. К. Гліненко – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 500 с.
3. Vaughan T. Multimedia: Making It Work, 9th Edition / T. Vaughan – McGraw-Hill Education, 2014. – 504 p.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)