Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціальні комунікації в мережі INTERNET

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.78
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• головні принципи побудови віртуальних спільнот;
• правила реєстрації та поведінки у них;
• технології популяризації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
• здійснювати пошук інформації в соціальних середовищах комунікації на задану тему;
• організовувати та модерувати дискусію на задану тему між учасниками спільноти;
• вирішувати завдання створення, форматування та публікації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціально-комунікаційні технології;
• Інтернет-технології та ресурси.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційне суспільство як етап розвитку цивілізації. Типи віртуальних спільнот, їхні переваги і недоліки. Архітектура віртуальних спільнот. Критерії ефективності віртуальних спільнот. Сценарії розвитку Веб-спільнот. Методи популяризації віртуальних спільнот. Методи реєстрації учасників Веб-спільноти. Організація комунікації у форумах та блогах. Соціальні мережі. Професійні соціальні мережі. Соціальна мережа Facebook. Проект Вікіпедія. Вікіпедія. Правила і поради. Редагування статті у Вікіпедії. Створення статті у Вікіпедії.
Рекомендована література:
1. Сєров Ю. О. Соціальні комунікації в мережі Internet : навч. посібник / Ю. О. Сєров, С. С. Федушко. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 236 с. – (Серія “Інформація. Комунікація. Документація” ; вип. 13).
2. Федорова О. Соціальні мережі як джерело інформаційних приводів для мас-медіа / О. Федорова // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 454-456.
3. Данько Ю. Соціальні мережі як форма сучасної комунікації: плюси і мінуси / Ю.Данько // Сучасне суспільство. - 2012. - Вип. 2. - С. 179-184.
4. Коломицева, О. В., & Пальонна, Т. А. (2019). Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, (55), 84-90.
5. Калініна Г. М., Малюга М. М. Краудфандінг як інструмент розвитку соціального капіталу в цифровому суспільстві. (2019): 113-118.
6. Froehlich, Dominik E.; Rehm, Martin and Rienties, Bart C. eds. (2020). Mixed Methods Approaches to Social Network Analysis. London: Routledge. https://www.routledge.com/Mixed-Methods-Social-Network-Analysis-Theories-and-Methodologies-in-Learning/Froehlich-Rehm-Rienties/p/book/9780367174453
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)

Соціальні комунікації в мережі INTERNET (курсова робота)

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.80
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Практичні навички роботи у соціальних мережах.
Уміння проводити акції у соціальних мережах.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Соціально-комунікаційні технології;
Соціальні комунікації в мережі Інтернет.
Короткий зміст навчальної програми:
Створення персонального облікового запису в LinkedIn та побудова персонального портфоліо; Створення та промоція групи у Facebook, реклама подій та заходів; Створення статті у Вікіпедії.
Рекомендована література:
1. LinkedIn: About us [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://press.linkedin.com/about
2. Вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/
3. Facebook [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/
Методи і критерії оцінювання:
• Захист роботи (залік): усна форма (100%)