Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інтернет-технології та ресурси в бібліотеках та архівах
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.104
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Голощук Р.О.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни "Інтернет-технології та ресурси" студент повинен знати:
• принципи роботи мережі Інтернет й основних її технологій, сервісів та ресурсів;
• особливості функціонування глобальної системи World Wide Web та актуальні тенденції її розвитку;
• основи використання гіпертекстових технологій та основні типи сучасних соціальних комунікацій у WWW.
• принципи роботи мережі Інтернет й основних її технологій, сервісів та ресурсів;
• особливості функціонування глобальної системи World Wide Web та актуальні тенденції її розвитку;
• основи використання гіпертекстових технологій та основні типи сучасних соціальних комунікацій у WWW.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Сучасне програмне забезпечення
• Розроблення спеціалізованих сайтів
• Технології інформаційного пошуку, ч.2
• Розроблення спеціалізованих сайтів
• Технології інформаційного пошуку, ч.2
Короткий зміст навчальної програми:
Мережа Internet. Загальні поняття. Інформаційні технології мережі INTERNET. Огляд сервісів Internet. Технології електронної пошти. Технології та сервіси World Wide Web (WWW). Архітектура побудови WWW. Інформаційна технологія гіпертекстової розмітки. Каскадні таблиці стилів CSS. Глобальні пошукові системи. Комплекс технологій Веб 2.0. Стандарти та протоколи, які використовуються веб-сервісами 2.0. Прикладне застосування Інтернет технологій та ресурсів.
Рекомендована література:
1. Андрухів А. І. Електронні послуги в бібліотечній справі : навч. посібник / А. І. Андрухів, Р. О. Голощук, М. Б. Сокіл. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 136 с. – (Серія “Інформація. Комунікація. Документація” ; вип. 8).
2. Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології / Нац. акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. – Київ : [Нілан-ЛТД], 2012. – 283 с.
3. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія / А.М. Пелещишин. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – 260 с.
2. Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології / Нац. акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. – Київ : [Нілан-ЛТД], 2012. – 283 с.
3. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія / А.М. Пелещишин. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – 260 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)