Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Аналітика цифрових наукових сервісів

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.86
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Федушко Соломія Степанівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• Знання основних прийомів і методів збору, оброблення і оформлення результатів наукового пошуку.
• Знання жанрів та різновидів наукових документів, їх специфіки.
• Уміння формулювати робочу гіпотезу та обирати методику дослідження.
• Уміння організовувати та планувати наукове дослідження та основні етапи його проведення.
• Уміння визначати об’єкт та предмет дослідження, його мету і завдання та точно формулювати висновки наукового дослідження.
• Уміння чітко, послідовно і грамотно у письмовій формі оформити результати теоретичних та прикладних досліджень.
• Уміння форматувати наукові документи згідно з шаблоном.
• Уміння проводити оформлення та публікації основних видів наукових документів відповідно до нормативних вимог.
• Уміння презентувати результати науково-дослідних робіт на публічних наукових заходах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Документна лінгвістика
• Комп'ютерні технології в діловодстві
• Соціальні комунікації в мережі INTERNET
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття науково-дослідної роботи студентів. Наукове дослідження. Методологічні основи наукового знання. Вибір напрямку й планування науково-дослідної роботи. Інформаційне забезпечення наукових досліджень Наукова інформація: пошук, накопичення та оброблення. Культура наукової праці. Основні вимоги до написання, оформлення і представлення наукових праць студентів.
Рекомендована література:
1. Сергеєва, О. А. (2019). Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. Педагогіка та психологія, (60), 207-215.
2. Плинокос, Д. Д., & Коваленко, М. О. (2019). Проблеми комерціалізації результатів науково-дослідної роботи закладів вищої освіти. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, (3), 40-44.
3. Готюр, О. І., Деніна, Р. В., Волинскьий, Д. А., & Кочержат, О. І. (2019). Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of Medicine, 85-88.
4. Вітвицька, С. С., & Андрійчук, Н. М. (2019). Основи педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. С. 312 http://eprints.zu.edu.ua/30018/
5. Deb, Dipankar, Rajeeb Dey, and Valentina E. Balas. "Communicating Research Work: Presentation Skills." Engineering Research Methodology. Springer, Singapore, 2019. 89-94.
6. Matusiak, K. K., Heinbach, C., Harper, A., & Bovee, M. (2019). Visual literacy in practice: Use of images in students’ academic work. College & Research Libraries, 80(1), 123.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)