Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Соціальні мережі у бізнесі
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.M.68
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• головні принципи побудови віртуальних спільнот;
• правила реєстрації та поведінки у них;
• технології популяризації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
• здійснювати пошук інформації в соціальних середовищах комунікації на задану тему;
• організовувати та модерувати дискусію на задану тему між учасниками спільноти;
• вирішувати завдання створення, форматування та публікації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
• правила реєстрації та поведінки у них;
• технології популяризації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
• здійснювати пошук інформації в соціальних середовищах комунікації на задану тему;
• організовувати та модерувати дискусію на задану тему між учасниками спільноти;
• вирішувати завдання створення, форматування та публікації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціально-комунікаційні технології;
• Інтернет-технології та ресурси.
• Інтернет-технології та ресурси.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційне суспільство як етап розвитку цивілізації. Типи віртуальних спільнот, їхні переваги і недоліки. Архітектура віртуальних спільнот. Критерії ефективності віртуальних спільнот. Сценарії розвитку Веб-спільнот. Методи популяризації віртуальних спільнот. Методи реєстрації учасників Веб-спільноти. Організація комунікації у форумах та блогах. Соціальні мережі. Професійні соціальні мережі. Соціальна мережа Facebook. Проект Вікіпедія. Вікіпедія. Правила і поради. Редагування статті у Вікіпедії. Створення статті у Вікіпедії.
Рекомендована література:
1. Грицюк, Ю. І., & Білецький, Т. П. (2019). Веб-додаток для маркетингового аналізу соціальної мережі Instagram. Науковий вісник НЛТУ України, (29,№ 6), 106-118.
2. Шпилик, С. В., & Вовчук, О. (2019). Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу. Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 55(2), 106-113.
3. Саідова, Г. О., & Радченко, Г. А. (2019). Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу. Проблеми системного підходу в економіці, (2 (2)), 144-149.
4. Гордієнко В. О. Управління інноваційними проектами і програмами : навчальний посібник / Гордієнко В. О. – Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2019. – 116 с.
5. Kasemsap, K. (2019). Professional and business applications of social media platforms. In Social Entrepreneurship: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 824-847). IGI Global.
6. Svatosova, V. (2012). Social media such as the phenomenon of modern business. Journal of Marketing Development and Competitiveness, 6(4), 62-84.
2. Шпилик, С. В., & Вовчук, О. (2019). Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу. Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 55(2), 106-113.
3. Саідова, Г. О., & Радченко, Г. А. (2019). Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу. Проблеми системного підходу в економіці, (2 (2)), 144-149.
4. Гордієнко В. О. Управління інноваційними проектами і програмами : навчальний посібник / Гордієнко В. О. – Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2019. – 116 с.
5. Kasemsap, K. (2019). Professional and business applications of social media platforms. In Social Entrepreneurship: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 824-847). IGI Global.
6. Svatosova, V. (2012). Social media such as the phenomenon of modern business. Journal of Marketing Development and Competitiveness, 6(4), 62-84.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)