Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Академічна доброчесність

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.85
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Лісіна Світлана Омелянівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Здатність застосовувати етичні принципи і забезпечувати довіру до результатів наукової (творчої) діяльності та її провадження.
Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Науково-дослідна робота
Організація командної роботи
Аналіз та синтез інформації
Інтернет-технології та ресурси
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття академічної доброчесності: чесний та відповідальний підхід до освітньої та наукової діяльності студентів; виконання завдань та складання іспитів у чесний спосіб; використання перевірених даних у дослідженнях; уникання плагіату та відповідальне ставлення до роботи з джерелами. Значення академічної доброчесності для іміджу ВНЗ: кодекс честі навчального закладу; антикорупційні заходи; етичні норми академічного середовища; високий рівень внутрішньої культури та свідомості; повага до наукового дослідження; боротьба з плагіатом. Види плагіату: академічний, мозаїчний, само-плагіат. Відповідальність за академічний плагіат. Протидія корупції. Верифікація джерел. Критерії оцінки джерел.
Рекомендована література:
1. Бопко І.З. (2019) Теорія і практика формування у майбутніх магістрів гуманітарного профілю готовності до науково-дослідницької діяльності в інформаційному середовищі закладів вищої освіти: монографія, Мукачево: РВВ МДУ, 207 с.
2. Вітвицька, С. С., & Андрійчук, Н. М. (2019). Основи педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. С. 312 http://eprints.zu.edu.ua/30018/
3. Готюр, О. І., Деніна, Р. В., Волинскьий, Д. А., & Кочержат, О. І. (2019). Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of Medicine, 85-88.
4. Міжнародні правила цитування та посилання в наукових роботах : методичні рекомендації / автори-укладачі: Олександра Боженко, Юлія Корян, Марія Федорець ; Науково-технічна бібліотека ім. Г. І. Денисенка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» ; Українська бібліотечна асоціація, Київ : УБА, 2016, Електрон. вид.,1 електрон. опт. диск (CD-ROM), 117 с.
5. Петрович С. Д. Педагогічні умови використання інформаційного освітнього середовища у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. 2009. ВХарченко С., Прошкин В. Рейтинг наукової роботи як найважливіший засіб актуалізації університетських наукових досліджень. Шлях освіти. 2011. №1. С. 33–37.ипуск 25. Частина 2. С. 150–157.
6. Про вищу освіту : Закон України № 1556-18, редакція від 28.09.2017. URL: http://zakon2.rada. gov.ua/laws/show/1556-18/page
7. Про освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-19. URL:http://zakon2.rada.gov.ua/laws /show/2145-19
8. Сергеєва, О. А. (2019). Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. Педагогіка та психологія, (60), 207-215.
9. Щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти: Лист МОН від 24.10.2017. URL:http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-19-26/8150/565.pdf
10. Deb, Dipankar, Rajeeb Dey, and Valentina E. Balas. "Communicating Research Work: Presentation Skills." Engineering Research Methodology. Springer, Singapore, 2019. 89-94.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)