Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація PR-кампанії

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.89
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Кравець Руслан Богданович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• володіння знаннями і розуміння наукових засад організації, модернізації, вдосконалення процесів інформаційної, бібліотечної та архівної справи;
• поглиблені знання з теорії і практики інформаційної діяльності щодо впровадження та використання технологій документних комунікацій в соціальних системах, маркетингу інформаційних продуктів і послуг, соціальних комунікацій в мережі Інтернет, мультимедійного забезпечення інформаційної діяльності та технологій веб-дизайну;
• знання та розуміння відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
• знання основ менеджменту, маркетингу та управління проектами;
• ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
• поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Стилістика ділових документів
• Аналітико-синтетичне опрацювання інформації
• Організація командної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Стандарт управління проектами, області знань з управління проектами, менеджер проекту, документи при управлінні проектами, управління портфелем проектів та офіс проекту, діаграма Ганта, Microsoft Project.
Рекомендована література:
1. Kerzner H. Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling 11th Edition. – Wiley, 2013. – 1296 p.
2. Пайрон Т. Использование Microsoft Project 2002. – М.: Вильямс, 2003.
3. Ferraro J. Project Management for Non-Project Managers. – AMACOM, 2012. – 256 p.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)