Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Офіс-менеджмент

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.97
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Думанський Н.О., старший викладач
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• володіння знаннями і розуміння наукових засад організування інформаційного маркетингу та менеджменту, їх вдосконалення;
• здатність формувати теоретичні та практичні рішення в управлінні та маркетингу інформації;
• здатність використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання відповідних ресурсів і систем при аналізі конкурентоспроможності установи;
• здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
• практичне застосовування знань сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі системного аналізу;
• отримання навиків роботи в команді та вирішення конфліктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
• Технології підтримки процесів прийняття рішень

Короткий зміст навчальної програми:
• Історія виникнення інформаційних технологій. • Інформаційний маркетинг: сутність, цілі, завдання, методи, об’єкти та суб’єкти. • Інформаційний менеджмент: сутність, цілі, завдання, методи, об’єкти та суб’єкти. • Рівні управління. • Аналіз ринку. Дієві інструменти • Benchmarking. Оцінка тенденцій та подій (метод Делфі, техніка номінальної групи). • Стратегічне планування. Бізнес-план: сутність, призначення, елементи. Бізнес-план інноваційного проекту. • Стандарти ISO: сутність, специфіка, цілі. Загальний менеджмент якості (TQM). • Аудити інформаційного маркетингу та менеджменту (внутрішній аудит ISO). • Сучасні теорії лідерства. Управління стартапами.
Рекомендована література:
Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерна техніка в менеджменті: Навч. посіб. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. – 354 с.
2. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. - К.: КНЕУ, 2004. — 185 с.
3. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. / П. І. Жежнич. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – 260 с.
Методи і критерії оцінювання:
• лабораторні роботи, усне опитування (40 %);
• контрольний захід (60 %).