Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Академічна доброчесність в документаційному менеджменті
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.96
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Лісіна Світлана Омелянівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Здатність забезпечувати довіру до результатів провадження наукової (творчої) діяльності в документаційній аналітиці.
Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності.
Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.
Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності.
Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Документні ресурси
• Інтернет технології та ресурси з управління документаційними процесами
• Організація командної роботи
• Інтернет технології та ресурси з управління документаційними процесами
• Організація командної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття академічної доброчесності: чесний та відповідальний підхід до освітньої та наукової діяльності студентів; виконання завдань та складання іспитів у чесний спосіб; використання перевірених даних у дослідженнях; уникання плагіату та відповідальне ставлення до роботи з джерелами. Значення академічної доброчесності для іміджу ВНЗ: кодекс честі навчального закладу; антикорупційні заходи; етичні норми академічного середовища; високий рівень внутрішньої культури та свідомості; повага до наукового дослідження; боротьба з плагіатом. Види плагіату: академічний, мозаїчний, само-плагіат. Відповідальність за академічний плагіат. Протидія корупції. Верифікація джерел. Критерії оцінки джерел. Компетентності із дотримання принципів академічної доброчесності працівниками установи.
Рекомендована література:
1. Вітвицька, С. С., & Андрійчук, Н. М. (2019). Основи педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. С. 312 http://eprints.zu.edu.ua/30018/
2. Готюр, О. І., Деніна, Р. В., Волинскьий, Д. А., & Кочержат, О. І. (2019). Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of Medicine, 85-88.
3. Міжнародні правила цитування та посилання в наукових роботах : методичні рекомендації / автори-укладачі: Олександра Боженко, Юлія Корян, Марія Федорець ; Науково-технічна бібліотека ім. Г. І. Денисенка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» ; Українська бібліотечна асоціація, Київ : УБА, 2016, Електрон. вид.,1 електрон. опт. диск (CD-ROM), 117 с.
4. Петрович С. Д. Педагогічні умови використання інформаційного освітнього середовища у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. 2009. ВХарченко С., Прошкин В. Рейтинг наукової роботи як найважливіший засіб актуалізації університетських наукових досліджень. Шлях освіти. 2011. №1. С. 33–37.ипуск 25. Частина 2. С. 150–157.
5. Про вищу освіту : Закон України № 1556-18, редакція від 28.09.2017. URL: http://zakon2.rada. gov.ua/laws/show/1556-18/page
6. Про освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-19. URL:http://zakon2.rada.gov.ua/laws /show/2145-19
7. Сергеєва, О. А. (2019). Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. Педагогіка та психологія, (60), 207-215.
8. Щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти: Лист МОН від 24.10.2017. URL:http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-19-26/8150/565.pdf
9. Deb, Dipankar, Rajeeb Dey, and Valentina E. Balas. "Communicating Research Work: Presentation Skills." Engineering Research Methodology. Springer, Singapore, 2019. 89-94.
2. Готюр, О. І., Деніна, Р. В., Волинскьий, Д. А., & Кочержат, О. І. (2019). Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of Medicine, 85-88.
3. Міжнародні правила цитування та посилання в наукових роботах : методичні рекомендації / автори-укладачі: Олександра Боженко, Юлія Корян, Марія Федорець ; Науково-технічна бібліотека ім. Г. І. Денисенка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» ; Українська бібліотечна асоціація, Київ : УБА, 2016, Електрон. вид.,1 електрон. опт. диск (CD-ROM), 117 с.
4. Петрович С. Д. Педагогічні умови використання інформаційного освітнього середовища у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. 2009. ВХарченко С., Прошкин В. Рейтинг наукової роботи як найважливіший засіб актуалізації університетських наукових досліджень. Шлях освіти. 2011. №1. С. 33–37.ипуск 25. Частина 2. С. 150–157.
5. Про вищу освіту : Закон України № 1556-18, редакція від 28.09.2017. URL: http://zakon2.rada. gov.ua/laws/show/1556-18/page
6. Про освіту : Закон України від 05.09.2017 № 2145-19. URL:http://zakon2.rada.gov.ua/laws /show/2145-19
7. Сергеєва, О. А. (2019). Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. Педагогіка та психологія, (60), 207-215.
8. Щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти: Лист МОН від 24.10.2017. URL:http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-19-26/8150/565.pdf
9. Deb, Dipankar, Rajeeb Dey, and Valentina E. Balas. "Communicating Research Work: Presentation Skills." Engineering Research Methodology. Springer, Singapore, 2019. 89-94.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)