Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.21
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати особливості формування національних і міжнародних стратегій розвитку; економічні аспекти глобальних проблем;
• вміти надавати характеристику сутності чинників глобалізації, форм прояву глобалізації, формулювати особливості глобальної економіки; виявляти та оцінювати проблему розвитку міжнародного бізнесу в умовах глобалізації;становлення глобальної економіки;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Глобалізація як нова парадигма постіндустріального розвитку; Україна в глобалізованому світі; сучасні особливості глобалізації світової економіки;. глобалізм – як економічна система; концепції сучасної глобалістики; економічні аспекти глобальних проблем людства; економіко-екологічні пріоритети; економічні аспекти глобальних проблем та їх вплив на економічний розвиток України; регулятивні механізми глобальної економіки; міжнародні стратегії глобалізації.
Рекомендована література:
1. Білорус О. Г. Економічна система глобалізму: Монографія. — К.: КНЕУ, 2003. — 360 с.
2. Борисенко З. Міжнародна конкурентна політика в умовах глобалізації світової економіки// Економіка України.- К., 2005.- 1.- С.86-92.
3. Брандман Э.М. Глобализация и информационная безопасность общества// Философия и общество.- М., 2006.- 1.- С.31-41.
4. Волинський Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації// Економіка України.- К., 2006.- 12.- С.68-73.
5. Международная экономическая интеграция / под ред. Н. Н. Ли- венцева. – М. : Изд. "Экономист", 2006.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%,) виконання контрольної роботи, усне опитування;
- підсумковий контроль (70%, залік).