Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інтерактивне проектування екоінноваційного трансферу

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.04.E.277
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати:
- сутність інтерактивного програмування;
- основні принципи використання інтерактивного проектування екоінноваційного трансферу;
- методи інтерактивного проектування;
- види інтерактивного проектування;
вміти:
- використовувати технології інтерактивного проектування з метою трансферу екоінновацій;
- використовувати Інтернету в інноваційній діяльності;
- застосовувати електронну комерцію у практичній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність інтерактивного проектування; сучасний стан і тенденції розвитку інтерактивного проектуваання; види інтерактивного проектування; методи інтерактивного проектування; упровадження інтерактивного проектування екоінноваційного трансферу; особливості використання інтерактивного проектування екоінноваційного трансферу.
Рекомендована література:
1. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004 – 192 с.
2. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. – К.,2002. – 135с.
3. Разработка интерактивных сайтов [Електронний ресурс] – Режим доступу – http://webstudio2u.net/ru/site-develop/444-interactive-site.html 8.
4. Создание интерактивных систем обучения [Електронний ресурс] – Режим доступу – http://magazine.stankin.ru/arch/n_02/automation/art13.html
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, іспит).