Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Екологічний маркентинг і логістика

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.04.E.273
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати методичний підхід до впровадження екологічного маркетингу;
• знати поняття «екологічний маркетинг;
• знати поняття «логістика;
• розуміти взаємозв’язок концепцій логістики та екологічного маркетингу;
• знати проблеми взаємодії логістики та екологічного маркетингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Суть та еволюція поняття «Екологічний маркетинг»; передумови виникнення екологічного маркетингу; поняття «Логістика»; концепції екологічного маркетингу та логістики; логістика у ринковій економіці її суть та функції; логістика як інструмент ринкової економіки; взаємозв’язок концепцій логістики і маркетингу; маркетингова логістика; основні засади екологічного маркетингу.
Рекомендована література:
1. Бакаєв О. О. Теоретичні засади логістики: Підруч. для студ. екон. спец.: У 2 т. / О. О.Бакаєв, О. П.Кутах, Л. А.Пономаренко. Київський ун-т економіки і технологій транспорту – К. : Фенікс, 2005. – 528с.
2. Садченко Е.В. Принципы и концепции экологического маркетинга: Монография. – Одесса: Астропринт, 2002. – 400 с.
3. Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович І.І., Дідович А.П. Екологічний маркетинг: Навч.посібник. – Львів: УкрДЛТУ, 2002. – 248 с.
4. Хачатуров А.Е., Гусева Т.В., Кретов И.И., Панин Г.С. Экологический маркетинг // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. – № 4, C. 23-30.
5. Ottman J.A. Green marketing: challenges and opportunities for the new marketing age, - 1994: www.green-marketing. com.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%,) виконання контрольної роботи, усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, залік).