Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Створення і просування екотехнологій в умовах інноваційних структур

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.04.E.281
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: завдання, принципи та сутність інноваційної діяльності; основні етапи розробки екотехнологій; способи просування екотехнологій; види інноваційних структур;
• уміти: визначати терміни реалізації екотехнологій; управляти створенням та просуванням екотехнологій; проводити аналіз попиту на науково-технічну продукцію; оцінювати ефективність інноваційної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Ринкові суб’єкти інноваційної діяльності; методичні основи розробки і впровадження екотехнологій; фактори успішності екотехнологій; способи просування екотехнологій в умовах інноваційних структур; організація і технічне забезпечення просування екотехнологій; організаційні форми інтеграції науки та виробництва; фінансування інноваційних процесів.
Рекомендована література:
1. Захарченко В. І., Корсікова Н. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 448 с.
2. Про інноваційну діяльність: Закон України від 4.07.2002 №40-IV // zakon1.rada. gov. ua.
3. Про затвердження Державної цільової економічної програми «Створення в Україні інноваційної інфраструктури» на 2009–2013 роки: Постанова Кабінету Міністрів України від 14.05.2008 №447//zakon1.rada.gov.ua.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, іспит).