Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Управління якістю
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.65
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• термінологію щодо основних понять і категорій у сфері управління якістю;
• особливості управління якістю на рівні підприємства; правове забезпечення управління якістю;
• виявляти чинники поліпшення якості продукції та забезпечення її конкурентоспроможності;
• аналізувати та застосовувати на практиці принципи, методи й правила управління якістю;
• особливості управління якістю на рівні підприємства; правове забезпечення управління якістю;
• виявляти чинники поліпшення якості продукції та забезпечення її конкурентоспроможності;
• аналізувати та застосовувати на практиці принципи, методи й правила управління якістю;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Стандартизація термінології в галузі управління якістю; основні проблеми управління якістю; міжнародний досвід управління якістю; вітчизняний досвід управління якістю; базова концепція загального управління якістю; системи управління якістю; система якості в стандартах ISO серії 9000; статистичні методи контролю якості; інструменти управління якістю та процес розгортання функції якості (QFD); сертифікація систем якості підприємства; витрати на якість та їх класифікація; аудит якості та премії якості.
Рекомендована література:
1. Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: навч. посібник / О. Ю. Давидова, І. М. Писаревський, Р. С. Ладиженська; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2012. – 414 с.
2. Кириченко Л.С., Мережко Н.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю. - К.: КНТЕУ, 2001.
3. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Управление качеством [Учебное пособие] /И.А. Мазур, М.: Финансы, 2010. – 324 с.
4. Салухіна Н.Г., Язвинська О.М. Стандартизація та сертифікація товарів і послуг: Підручник. - К.: Центр учбової літератури, 2010. - 336 с.
5. Шаповал МЛ. Менеджмент якості : підручник / МЛ. Шаповал. - 3-тє вид. випр. і доп. - К.: Знання, КОО, 2007. - 471 с.
2. Кириченко Л.С., Мережко Н.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю. - К.: КНТЕУ, 2001.
3. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Управление качеством [Учебное пособие] /И.А. Мазур, М.: Финансы, 2010. – 324 с.
4. Салухіна Н.Г., Язвинська О.М. Стандартизація та сертифікація товарів і послуг: Підручник. - К.: Центр учбової літератури, 2010. - 336 с.
5. Шаповал МЛ. Менеджмент якості : підручник / МЛ. Шаповал. - 3-тє вид. випр. і доп. - К.: Знання, КОО, 2007. - 471 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування;
• підсумкова контрольна робота (70%, залік).
• підсумкова контрольна робота (70%, залік).