Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Оптимізаційне моделювання результатів управління екобрендингом (курсова робота)
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.04.E.283
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати місце публічного управління в екобрендингу;
• вміти проводити аналіз екобрендингу.
• вміти проводити аналіз екобрендингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні аспекти публічного управління у сфері екобрендингу. Роль публічного управління в екобрендингу. Значення екобрендінгу у формуванні конкурентних переваг. Місце публічного управління в екологічному брендингу. Аналіз публічного управління у сфері екобрендингу. Новітні технології екобрендингу.
Рекомендована література:
1. Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Екологічний брендинг та маркетинг інновацій: аналіз взаємозв’язку // Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу” (29 вересня – 1 жовтня 2010р.). — Суми, 2010. — С. 78-79.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%,) виконання РГР, усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, залік).
• підсумковий контроль (70%, залік).