Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Соціальна відповідальність у маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., асист. Мащак Н.М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати: методології та інструментарію наукового дослідження, сучасних проблем розвитку суспільства, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; поглиблені знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів маркетингової діяльності, ефективного використання інструментів маркетингу; сутності, складових елементів та пріоритетів розвитку соціально відповідальної політики стосовно працівників підприємства; розуміння екологічних аспектів соціальної відповідальності та їх нормативно-правового регулювання.
Уміти: діяти соціально відповідально, свідомо та на основі етичних міркувань (мотивів); оцінювати ефективність корпоративної соціальної відповідальності та розвивати її як чинник підвищення конкурентоспроможності; нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Уміти: діяти соціально відповідально, свідомо та на основі етичних міркувань (мотивів); оцінювати ефективність корпоративної соціальної відповідальності та розвивати її як чинник підвищення конкурентоспроможності; нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: Стратегічний маркетинг; Маркетинговий менеджмент
- кореквізити: Обслуговування клієнта; Мистецтво ведення переговорів.
- кореквізити: Обслуговування клієнта; Мистецтво ведення переговорів.
Короткий зміст навчальної програми:
Соціальна відповідальність як чинник стійкого розвитку. Соціальна відповідальність людини, держави та суспільства. Організаційно-економічне забезпечення управління корпоративною соціальною відповідальністю. Формування відносин роботодавців із працівниками на засадах соціальної відповідальності. Формування відносин бізнесу із зовнішніми організаціями на засадах соціальної відповідальності. Екологічна компонента соціальної відповідальності. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності. Моніторинг корпоративної соціальної відповідальності. Оцінювання ефективності соціальної відповідальності. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні.
Рекомендована література:
1. Kotler Ph. Marketing 3.0, 2014, p. 197.
2. Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Пер. з англ. С.Яринич. — К.: Стандарт, 2005. — 302 с.
3. Гогуля, О. П. Соціальна відповідальність бізнесу / О. П. Гогуля, І. П. Кудінова. – К. : Вид-во Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2008. – 79 с.
4. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика : підручник / Саприкіна М. А., Ляшенко О., Саєнсус М. А., Місько Г. А., Зінченко А. Г.; за наук. ред. д.е.н., проф., засл. діяч науки і техніки України Редькіна О. С. – К.: ТОВ «Фарбований лист», 2011. – 480 с.
5. Соціальна відповідальність бізнесу: конструктивний діалог з бізнесом і владою. - К., 2008. – 165 с.
2. Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Пер. з англ. С.Яринич. — К.: Стандарт, 2005. — 302 с.
3. Гогуля, О. П. Соціальна відповідальність бізнесу / О. П. Гогуля, І. П. Кудінова. – К. : Вид-во Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2008. – 79 с.
4. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика : підручник / Саприкіна М. А., Ляшенко О., Саєнсус М. А., Місько Г. А., Зінченко А. Г.; за наук. ред. д.е.н., проф., засл. діяч науки і техніки України Редькіна О. С. – К.: ТОВ «Фарбований лист», 2011. – 480 с.
5. Соціальна відповідальність бізнесу: конструктивний діалог з бізнесом і владою. - К., 2008. – 165 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): семестровий контроль.