Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Логістика електронної торгівлі

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.40
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., асист. Довгунь Оксана Степанівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: понятійний апарат у сфері логістики електронної торгівлі, теоретичні основи логістики обслуговування електронної торгівлі; принцип використання міжнародних електронних платіжних систем; принцип використання банківських електронних платіжних систем; моделі логістики електронної торгівлі; основні чинники, що сприяють якості та конкурентоспроможності логістики електронної торгівлі; роль посередників в логістиці електронної торгівлі та ін.
• вміти: вміти вільно користуватися понятійним апаратом, аналізувати фінансову, нормативну і економіко-технологічну інформацію у сфері логістики електронної торгівлі; приймати логістичні рішення в електронній торгівлі; організовувати та управляти поверненнями товарів; проектувати та оптимізовувати логістичні процеси в електронній торгівлі; управляти логістичними витратами в електронній торгівлі; використовувати логістичні системи в електронній комерції; інтрепретувати показники, пов’язані із логістикою електронної торгівлі; розрізняти дистрибуційні центри в е-торгівлі та центри типових магазинів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Рекламний менеджмент
• Маркетинговий менеджмент
• Логістичний менеджмент
кореквізити:
• Логістичні системи
• Комерційна діяльність посередницьких організацій
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність та значення електронної торгівлі. Тенденції розвитку логістичних послуг для електронної торгівлі в Україні та за кордоном: західні логістичні оператори, складські приміщення, розширення спектру послуг. Основні стратегії та їх реалізація в логістичному обслуговуванні. Логістика, як інструмент забезпечення ефективності управління та рентабельності електронної комерції. Правові аспекти логістики електронної комерції. Компанії, які пропонують логістичні послуги для електронної комерції: досвід діяльності логістичних операторів. Перспективи логістики електронної торгівлі.
Рекомендована література:
1. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 256 с.
2. Чухрай Наталія. Логістичне обслуговування: Підручник. – Львів: Видавництво
Національного університету «Львівська політехніка», 2006. – 292 с.
3. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
4. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» (інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ» інституту післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2004. – 288 с.
5. Омельченко О. В. Розвиток міжнародної логістики в умовах електронізації світової економіки: дисер. на здобуття наук. ступеня к.е.н. за спеціальністю 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини. – Вінниця. – 2015.
Методи і критерії оцінювання:
• самостійні роботи, усне опитування (15%), лабораторні роботи (20%)
• підсумковий контроль (65 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (65%)