Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Рекламний менеджмент

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.3
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати психологічні основи реклами, структуру і функції рекламних агенцій, методику планування рекламної кампанії, специфіку рекламних досліджень на різних етапах кампанії, визначення її ефективності;
вміти визначити цільову аудиторію реклами, розробити концепцію рекламованого товару, стратегію і тактику рекламної кампанії, створити ефективне рекламне звернення, здійснити вибір засобів розповсюдження рекламної інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингова політика комунікацій
кореквізити: Маркетинговий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність рекламного менеджменту. Еволюція реклами. Типологія реклами. Організація рекламної діяльності. Психологічні основи рекламного менеджменту. Рекламна творчість (креатив). Вибір засобів розповсюдження реклами. Медіапланування. Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу. Корпоративна реклама як засіб формування іміджу підприємства. Рекламні дослідження.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Рекламний менеджмент: підручник. – К.: ЦУЛ, 2013. – 392 с.
2. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ, 2003. – 276 с.
3. Мокшанцев Р.И. Психология рекламы. – М.: 2000. – 230 с.
4. Ромат Е.В., Сендеров Д.В. Реклама. – С-Пб: „Питер”, 2013. – 512 с.
5. Ромат Є.В. Основи реклами: Навч. посібник. – К.: Студцентр, 2006. – 288 с.
6. Уэлс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. Пер. с англ. – СПб, 1999. – 736 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.

Рекламний менеджмент (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.6
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати психологічні основи реклами, структуру і функції рекламних агенцій, методику планування рекламної кампанії, специфіку рекламних досліджень на різних етапах кампанії, визначення її ефективності;
вміти визначити цільову аудиторію реклами, розробити концепцію рекламованого товару, стратегію і тактику рекламної кампанії, створити ефективне рекламне звернення, здійснити вибір засобів розповсюдження рекламної інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингова політика комунікацій
кореквізити: Маркетинговий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи рекламного менеджменту. Сутність, задачі та функції реклами. Класифікаційні ознаки реклами. Законодавча база рекламної діяльності в Україні. Організація рекламної діяльності на підприємстві. Аналіз маркетингової ситуації. Планування рекламної діяльності на підприємстві. Загальна та маркетингова характеристика підприємства. Характеристика товару (діяльності) та визначення цілей майбутньої рекламної компанії. Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції пропозиції. Розробка рекламної компанії та оцінка її ефективності. Вибір засобів розповсюдження реклами. Напрями організації рекламної діяльності на підприємстві, пропозиції щодо побудови рекламного звернення. Складання графіка рекламної кампанії, визначення рекламного бюджету і попередня оцінка ефективності реклами
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Рекламний менеджмент: підручник. – К.: ЦУЛ, 2013. – 392 с.
2. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ, 2003. – 276 с.
3. Мокшанцев Р.И. Психология рекламы. – М.: 2000. – 230 с.
4. Ромат Е.В., Сендеров Д.В. Реклама. – С-Пб: „Питер”, 2013. – 512 с.
5. Ромат Є.В. Основи реклами: Навч. посібник. – К.: Студцентр, 2006. – 288 с.
6. Уэлс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. Пер. с англ. – СПб, 1999. – 736 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.