Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинговий менеджмент

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.2
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Дмитрів Анна Ярославівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати систему методів та алгоритмів керування маркетинговою діяльністю на підприємстві;
- уміти здійснювати творчий пошук напрямків і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: маркетинг, менеджмент,маркетингові дослідження.
Кореквізити: рекламний менеджмент, стратегічний маркетинг.

Короткий зміст навчальної програми:
Сутність, актуальність і необхідність впровадження в умовах ринкової економіки. Процес маркетингового менеджменту. Організація маркетингового менеджменту. Маркетингове стратегічне планування. Стратегії маркетингу. Система маркетингового планування. Контролювання маркетингової діяльності підприємства. Етика в маркетинговій діяльності.
Рекомендована література:
1. Маркетинг / підручник. 2-ге видання. Затверджено МОН України як підручник для студентів ВНЗ / В.Руделіус, Л.А.Мороз, Н.Ю.Глинський та ін: Ред.-упор. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. — К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення мененджмент-освіти в Україні», 2008. — 648 с.
2. Маркова В.Д. Маркетинг менеджмент. Учебное пособие. 2-е издание. — М.: Омега — Л, 2009. — 204 с.
3. Котлер Ф., Маркетинговый менеджмент (перше українське адаптоване видання) / Котлер Ф.,Келлер К.Л. — К.: Хімджест, 2008. — 720 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): результати роботи на практичних заняттях, усне опитування;
- підсумковий контроль (70%, екзамен).