Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація виставкової діяльності

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.M.13
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
- сучасні тенденції розвитку в сфері виставкової діяльності;
- специфічні риси підготовки та проведення виставок в Україні;
- основні принципи діяльності куратора;
- основи діяльності зі створення комерційно успішного виставкового проекту.
вміти:
- орієнтуватися у функціонуванні сучасних виставкових майданчиків;
- орієнтуватися у спеціальній літературі, присвяченій особливостям організації
виставкового проекту;
- логічно репрезентувати освоєний матеріал з виставкової діяльності;
- орієнтуватися у етапах створення виставкового проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингова політика комунікацій, Організація зв'язків з громадськістю
кореквізити: Рекламний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Основні етапи розвитку виставкової діяльності в Європі. Кураторство. Світовий та вітчизняний досвід. Етапи роботи над експозицією. Технології фандрейзінгу в сфері культури. PR виставкового проекту. Організація виставкового простору. Відкриття виставки. Оцінка ефективності виставкового проекту.
Рекомендована література:
1. Гагоорт Г. Менеджмент мистецтва. Підприємницький стиль [Текст] / Г.
Гагоорт ; пер. Б. Шумилович. - Л. : Літопис, 2008. - 360 c.
2. Галерейный бизнес. Российский и зарубежный опыт: как покупать и
продавать искусство / під ред. В.А. Бабкова.— М. : Арт-менеджер, 2010. —
418 с.
3. Суворов H.H. Галерейное дело: Искусство в пространстве галереи / Н.Н.
Суворов. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2006. – 201 с.
4. Тульчинский Г. Л. Менеджмент специальных событий в сфере культуры /
Г. Л. Тульчинский, С. В. Герасимов, Т. Е. Лохина. – М.: Планета музыки,
Лань, 2010. – 384 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, залік): семестровий контроль.