Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Прямий маркетинг
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.29
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати: структуру процесу прямого маркетингу, визначати його практичну цінність для різних сфер і видів діяльності підприємства, володіти методами та інструментарієм прийняття рішень, орієнтуватися у інформаційній базі маркетингових досліджень.
- вміти: вибирати джерела інформації, збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію для вдосконалення бази даних про клієнтів.
- вміти: вибирати джерела інформації, збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію для вдосконалення бази даних про клієнтів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: маркетинг, поведінка споживачів
- кореквізити: захист магістерської кваліфікаційної роботи
- кореквізити: захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Прямий маркетинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій. Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу. Прямий маркетинг на ринку зв'язку. Прямий маркетинг в індустрії бізнесу. Нові технології продаж і вибір оптимальних носіїв реклами. Прямий маркетинг товарів виробничого призначення. Принципи планування програм лояльності.
Рекомендована література:
5 Рекомендована література 1. Ансофф И. Стратегическое управление. –М.: Экономика, 1989. 2. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підручник – К.: КНЕУ, 2008. – 268 с. 3. Голубков Е.П. Основы маркетинга: учебник. – М.: Издательство "Финпресс", 2009. – 656 с. 4. Диксон П. Управление маркетингом / пер. с англ. – М.: ЗАО "Издательство Бином", 2008. – 560 с. 5. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: учебное пособие / пер. снем. А.М. Макарова; под ред. И.С. Минко. – М.: Высш. шк., 2015. – 255 с. 6. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-е издание / пер. с англ. под ред. Ю.Н.Каптуревського. – СПб.: Питер, 2012. 7. Ковальков Ю.А., Дмитриев О.Н. Єффективные технологии маркетинга. – М.: Машиностроение, 2014. 8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб: издательство "Питер", 2009. 1. Ансофф И. Стратегическое управление. –М.: Экономика, 1989. 2. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підручник – К.: КНЕУ, 2008. – 268 с. 3. Голубков Е.П. Основы маркетинга: учебник. – М.: Издательство "Финпресс", 2009. – 656 с. 4. Диксон П. Управление маркетингом / пер. с англ. – М.: ЗАО "Издательство Бином", 2008. – 560 с. 5. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: учебное пособие / пер. снем. А.М. Макарова; под ред. И.С. Минко. – М.: Высш. шк., 2015. – 255 с. 6. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-е издание / пер. с англ. под ред. Ю.Н.Каптуревського. – СПб.: Питер, 2012. 7. Ковальков Ю.А., Дмитриев О.Н. Єффективные технологии маркетинга. – М.: Машиностроение, 2014. 8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб: издательство "Питер", 2009.
Методи і критерії оцінювання:
6 Методи і критерії оцінювання - форми: денна, заочна, екстернат.
- методи: лекції, практичні заняття, самостійна робота. - form: full, part-time, external.
- methods: lectures, practical classes, independent work.
6 Методи і критерії оцінювання - форми: денна, заочна, екстернат.
- методи: лекції, практичні заняття, самостійна робота. - form: full, part-time, external.
- methods: lectures, practical classes, independent work.