Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Економіко-математичні методи і моделі у маркетингу

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.M.17
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., ст. викл. Леонова С.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати: основні економіко-математичні методи і моделі, які використовуються при аналізі систем маркетингу; вільно орієнтуватися в прикладних математичних розробках, що відносяться до їх галузі;
Уміти: використовувати у своїй діяльності відповідні економіко-математичні методи і моделі; здійснювати оцінку адекватності математичних моделей; встановлювати межі їх застосування, правильно інтерпретувати зроблені висновки у термінах власної спеціальності; застосовувати методи економічного аналізу для аналізу систем маркетингу та формалізації проблем, які в них виникають.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: Математика для економістів (частини 1,2), Маркетинг
- кореквізити: Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Математичні моделі систем маркетингу: класифікація, методологія моделювання. Принципи побудови економетричних моделей і можливості їх використання для вирішення завдань маркетингу. Моделювання процесів з використанням моделей множинної регресії. Методи портфельної оптимізації систем маркетингу. Проектування систем маркетингу. Мережеві графіки проектів: аналіз методом критичного шляху. Методи планування тимчасових і ресурсних показників.
Рекомендована література:
1. Барвінський А.Ф. та ін. Математичне програмування. Дослідження операцій: Навчальний посібник / А.Ф. Барвінський, І.Я. Олексів, З.І. Крупка, І.О. Бобик, І.І. Демків, Р.І. Квіт, В.В. Кісілевич. – Львів: «Інтелект-Захід», 2008. – 468 с.
2. Катренко А.В. Дослідження операцій. Підручник. – Львів: «Магнолія Плюс», 2004. – 549 с.
3. Кутковецький В.Я. Дослідження операцій: Навчальний посібник. – К.: Вид-во ТОВ «Видавничий дім «Професіонал», 2004. – 350 с.
4. Магнус Я.Р., Нейдеккер X. Матричное дифференциальное исчисление с приложениями к статистике и эконометрике/ Я.Р Магнус, X. Нейдеккер - М.: ФИЗМАТЛИТ, 2002. - 496 с.
5. Наконечний С.І. Економетрія. Підручник/ С.І. Наконечний, Т.О. Терещенко, Т.П Романюк. – К.: КНЕУ, 2006. – 528 с.
6. Савченко Л.В. Оптимізація рішень в логістиці: Теорія і практика. — К.: НТУ, 2007. — 248 с.
7. Толбатов Ю.А. Економетрика: Підручник. – К.: Четверта хвиля, 1997. – 320 с.
8. Хома І.Б. Економіко-математичні методи аналізу діяльності підприємств: навч.-метод.посібник./ І.Б. Хома, В.В. Турко – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 328 с.
9. Чемерис А. Методи оптимізації в економіці: Навчальний посібник / А. Чемерис, Р. Юринець, О. Мищишин – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 152 с.
10. Фещур Р.В. Економіко-математичне моделювання: Навчальний посібник / Р.В. Фещур, В.П. Кічор, І.Я. Олексів, І.О. Бобик, А.М. Дідик, Р.І. Квіт та інші. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 340 с.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (70%)
Підсумковий контроль (30%)