Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Бізнес-моделі підприємств
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.M.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Гринкевич С.С., доктор економічних наук, професор
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
• знати: принципи та основні види бізнес-моделей підприємств, особливості і фактори ,що впливають на формування та ефективність бізнес-моделі, механізми та інструменти сучасних методологій моделювання бізнес-процесів підприємства
• вміти: використовувати знання щодо формування різних типів бізнес-моделей підприємства,аналізувати бізнес-процеси, оцінювати ефективність діючої і прогнозованої бізнес-моделі підприємства, управляти життєвим циклом бізнес-моделі
• знати: принципи та основні види бізнес-моделей підприємств, особливості і фактори ,що впливають на формування та ефективність бізнес-моделі, механізми та інструменти сучасних методологій моделювання бізнес-процесів підприємства
• вміти: використовувати знання щодо формування різних типів бізнес-моделей підприємства,аналізувати бізнес-процеси, оцінювати ефективність діючої і прогнозованої бізнес-моделі підприємства, управляти життєвим циклом бізнес-моделі
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
Маркетинговий менеджмент
Соціальна відповідальність у маркетингу
Фінансовий менеджмент
Стратегічний маркетинг
Кореквізити:
Управління проектами
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Маркетинговий менеджмент
Соціальна відповідальність у маркетингу
Фінансовий менеджмент
Стратегічний маркетинг
Кореквізити:
Управління проектами
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Бізнес-модель підприємства: еволюція та класифікація.
Формування бізнес-моделей підприємства.
Моделі об'єднань підприємств в Україні.
Сучасні організаційні форми та моделі міжнародного бізнесу.
Бізнес-моделі ТНК на світовому ринку.
Технологія бізнес-моделювання. Канва бізнес-моделі.
Бізнес-моделі та зовнішні джерела фінансування творчих стартапів.
Управління життєвим циклом бізнес-моделі.
Рекомендована література:
Економіка підприємства: теорія і практикум. Навчально-методичний посібник. Блонська В.І., Васильців Т.Г., Гринкевич С.С. та ін. / За ред. Міценко Н.Г. Львів: «Магнолія. 2006», 2008. – 688с.
Фролова Л. В. Формирование бизнес-модели предприятия [текст]: учеб. / Л. В. Фролова, Е. С. Кравченко - К.: Центр учебной литературы, 2012. - 384 с.
Гетало В.П., Гончаров Г.О., Колісник А.В. Бізнес-планування: Навч. посібник. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 240 с.
Дебелак Д. Бизнес-модели: принципы создания процветающей организации. – М.: Издательский дом «Гребенников», 2009. – 256 с.
Фролова Л. В. Формирование бизнес-модели предприятия [текст]: учеб. / Л. В. Фролова, Е. С. Кравченко - К.: Центр учебной литературы, 2012. - 384 с.
Гетало В.П., Гончаров Г.О., Колісник А.В. Бізнес-планування: Навч. посібник. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 240 с.
Дебелак Д. Бизнес-модели: принципы создания процветающей организации. – М.: Издательский дом «Гребенников», 2009. – 256 с.
Методи і критерії оцінювання:
– поточний контроль (30%): виконання лабораторних робіт, виконання контрольної роботи.
– підсумковий контроль (70%, диференційований залік): семестровий контроль.
– підсумковий контроль (70%, диференційований залік): семестровий контроль.