Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Товарна інноваційна політика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.24
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Доктор, економічних наук, професор Мних Ольга Богданівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти розробити стратегію і тактику товарної інноваційної політики, визначати ефективність впровадження інновацій;розробляти бізнес-плани випуску нового товару; проводити функціонально-вартісний аналіз в інноваційній політиці підприємства; визначати способи адаптації інновацій до потреб споживачів; здійснювати управління продуктовим портфелем та оцінювати перспективи інноваційного продукту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: « Маркетинг», « Промисловий маркетинг», «Маркетингові дослідження».
Кореквізити: «Маркетинг послуг», "Товарна політика".
Короткий зміст навчальної програми:
Суть інновацій та їх класифікація. Методи пошуку нових ідей і розробка нового товару, Товарна інноваційна політика підприємства та її характеристика. Характеристика життєвого циклу товару та інноваційного проекту. . Управління якістю товарів та послуг у маркетинговій політиці підприємства. Технологічні інновації у стратегічному розвитку підприємства. Комерціалізація інновацій.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві. Підручник/ Чухрай Н., Патора Р -К.: Кондор, 2009 - 400с.;
2. Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія / заг. ред. С.М. Ілляшенка.- Суми: ВТД «Університетська книга»,2004.-616с.;
3.Ілляшенко С.М., Товарна інноваційна політика: Підручник./ Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2007. - 281 с.
4. Кардаш В.Я.Товарна інноваційна політика: Підручник / Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К. : КНЕУ , 2002;
5. Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость / пер. с англ. под. ред. Ю.Н. Каптуревского.- СПб: Питер,2001.-480с.
6. Каракай Ю.В. Маркетинг інноваційних товарів : монографія / Ю.В. Каракай. – К. : КНЕУ, 2005. – 226 с.
7. Мних О.Б. Товарна інноваційна політика[ Електронний ресурс]/ Мних О.Б. Патора Р., НУ”Львівська політехніка,2014.- 225с.
8. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько; за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2009. – 328 с.
9.Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. — Львів.: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2010. — 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування;
Модульний контроль (70%): контрольні тести, усне опитування.