Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг професійних послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.27
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати особливості маркетингу промислових послуг, принципи сегментації ринку промислових послуг, сегментації клієнтів сервісної організації, умови конкуренції на ринку промислових послуг, принципи формування цінової політики , організацію просування послуг на ринку.
вміти розробити комплекс маркетингу промислових послуг, визначити рівень конкурентоспроможності послуги, проаналізувати маркетингове середовище сервісної організації, розробити стандарт обслуговування споживачів промислових послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: маркетинг послуг;
кореквізити: стандартизація і сертифікація.
Короткий зміст навчальної програми:
Зміст і застосування маркетингу професійних послуг. Особливості і роль сфери послуг в сучасній економіці. Особливості маркетингу послуг. Характеристика професійних послуг, їх класифікація. Еволюція сфери послуг. Фактори, що сприяють розвитку сектору послуг в Україні. Відмінність між маркетингом послуг і маркетингом товарів. Маркетинг послуг і маркетинг товарів з використанням послуг. Комплексна оцінка послуги. Оцінка прибутковості складових асортименту послуг. Створення конкурентної позиції підприємства сфери послуг та етапи розробки стратегії позиціонування. Участь клієнта в процесі обслуговування. Послуга як система процесу надання та отримання професійних послуг. Проблеми досягнення необхідної поведінки споживачів із залученням їх до співробітництва. Комплекс маркетингу підприємства та особливості його реалізації у сфері професійних послуг.
Рекомендована література:
1. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2013. – 192 с.
2. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2011. – 560 с.
3. Кулибанова В.В. Маркетинг: сервисная деятельность. – СПб.: Питер, 2010. – 240 с.
4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии. – 4-е изд. – СПб.: Издательский дом «Вильямс», 2013. – 983 с.
5. Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2014. – 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
– поточний контроль (30%): розв'язування задач, усне опитування;
– підсумковий контроль (70%): модульний та семестровий контроль.

Маркетинг професійних послуг (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.30
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен:
- знати: сутність основних теоретичних положень сучасної концепції менеджменту якості; призначення та механізм застосування класичних та сучасних методів і інструментів управління якістю в поточній діяльності підприємств; послідовність етапів створення на підприємстві системи менеджменту якості, базуючись на процесному підході, і забезпечення її ефективного функціонування на основі концепції постійного покращання; порядок застосування міжнародних стандартів в процесі створення та сертифікації системи менеджменту якості на підприємстві та проведення внутрішнього та зовнішнього аудиту системи управління якістю.
- вміти: інтегрувати стратегію управління якістю в загальну систему стратегічного управління підприємства; здійснювати економічні розрахунки щодо обґрунтування організаційно-технічних рішень, що спрямовані на підвищення якості і продуктивності; застосовувати статистичні методи управління якістю в операційній діяльності в процесі забезпечення якості виконання технологічних операцій; будувати процесну модель підприємства і описувати бізнес-процеси, що відбуваються в організації; розробляти документацію системи менеджменту якості організації у відповідності з вимогами стандартів ISO 9000 при побудові системи та підготовці підприємства до сертифікації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: логістика, маркетинг, маркетинг промислового підприємства
- кореквізити: захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність менеджменту якості та його сучасна концепція. Еволюція підходів до управління якістю. Функції управління якістю. Методи та інструменти управління якістю. Економіка якості. Концепція TQM – як ефективний спосіб управління бізнесом. Премії з якості. Стандартизація вимог до якості. Міжнародні стандарти ISO, QS, GMP. Побудова системи менеджменту якості у відповідності з вимогами стандартів ISO серії 9000. Порядок та процедура сертифікації систем менеджменту якості. Правове забезпечення процесів управління якістю.
Рекомендована література:
1. Басаков М.И. Сертификация продукции и услуг с основами стандартизации и метрологии: Учебное пособие. – Ростов н/Д.: МарТ, 2010. – 256 с. 2. Басовский Л.Е., Протасьев В.Б. Управление качеством: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2010. – 212 с. 3. Бичківський Роман Управління якістю: Навч.посібник. – Львів: ДУ “Львівська політехніка”, 2000. – 329 с. 4. Варакута С.А. Управление качеством продукции: Учебное пособие. – М.: ИНФРА – М, 2011. – 207 с. 5. Герчикова И.Н. Международные экономические организации: регулирование мирохозяйственных связей и предпринимательской деятельности: Учебное пособие. – М.: Консалтбанкир, 2011. – 624 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування
- підсумковий контроль (70%): модульний та семестровий контроль .