Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комерційна діяльність посередницьких організацій

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.31
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
системи взаємовідносин посередницьких структур з виробниками і споживачами товарів і послуг; набуття вмінь і навичок творчого пошуку резервів і способів підвищення ефективності діяльності торгових посередників; суть комерційної діяльності торгових підприємств, комерційних організацій і підприємців-комерсантів в обміні, розподілі і споживанні товарів і послуг; методологічні основи комерційної діяльності, які відображають її структуру, логічну організацію, методи і засоби проведення комерційних справ;
вміти:
вивчати ринок товарів, визначати вимоги споживачів, формувати асортимент товарів, мати навики в організації доставки товарів, їх приймання, зберігання, транспортно-експедиційного обслуговування покупців.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:

• пререквізит: маркетинг, інфраструктура товарного ринку, маркетингова товарна політика
• кореквізити: управління маркою, логістика електронної торгівлі
Короткий зміст навчальної програми:
Ринок і комерційна діяльність посередницьких підприємств. Організаційні форми торгових підприємств. Комерційні зв‘язки і договірні відносини посередників, умови продажу і транспортування. Організація закупівель і реалізація продукції та надання додаткових послуг. Матеріально-технічна база комерційної діяльності посередницьких підприємств. Методи оцінювання показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та ефективності обслуговування споживачів. Обігові кошти комерційної діяльності й організація розрахунків. Планування витрат комерційної діяльності. Ціноутворення в комерційній діяльності підприємства. Психологія і етика комерційної діяльності
Рекомендована література:
1. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (За ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.), Львів, вид-во ЛКА, 2001. – 450 с.
2. Криковцева Н.О., Казакова О.Б., Саркісян Л.Г., Авдєєнко Л.Л., Дяченко Г.А., Курська Л.С., Сахарова О.Н. Комерційна діяльність –К.: Центр учбової літератури, 2007, - 296 с.
3. Тарасюк Г.М. Планування комерційної діяльності: Навч. посібник – К.: Каравела, 2005. – 400 с.
4. Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва. Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 780 с.
5. Мамчин М.М., Антонечко О.М., Савченко Ю.Т. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2015. - … с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (25%): усне опитування, контрольна робота.
• Підсумковий контроль (75%): тестування, письмово-усна форма.

Комерційна діяльність посередницьких організацій (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.34
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
системи взаємовідносин посередницьких структур з виробниками і споживачами товарів і послуг; набуття вмінь і навичок творчого пошуку резервів і способів підвищення ефективності діяльності торгових посередників; суть комерційної діяльності торгових підприємств, комерційних організацій і підприємців-комерсантів в обміні, розподілі і споживанні товарів і послуг; методологічні основи комерційної діяльності, які відображають її структуру, логічну організацію, методи і засоби проведення комерційних справ;
вміти:
вивчати ринок товарів, визначати вимоги споживачів, формувати асортимент товарів, мати навики в організації доставки товарів, їх приймання, зберігання, транспортно-експедиційного обслуговування покупців.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізит: маркетинг, інфраструктура товарного ринку, маркетингова товарна політика
• кореквізити: управління маркою, логістика електронної торгівлі
Короткий зміст навчальної програми:
Аналіз конкретного ринку товарів. Особливості посередницької діяльності на товарному ринку. Маркетингові рішення посередників на ринку. Визначення ефективності діяльності торговельних посередників.
Рекомендована література:
1. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (За ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.), Львів, вид-во ЛКА, 2001. – 450 с.
2. Криковцева Н.О., Казакова О.Б., Саркісян Л.Г., Авдєєнко Л.Л., Дяченко Г.А., Курська Л.С., Сахарова О.Н. Комерційна діяльність –К.: Центр учбової літератури, 2007, - 296 с.
3. Тарасюк Г.М. Планування комерційної діяльності: Навч. посібник – К.: Каравела, 2005. – 400 с.
4. Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва. Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 780 с.
5. Мамчин М.М., Антонечко О.М., Савченко Ю.Т. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2015. - … с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (25%): усне опитування, контрольна робота.
• Підсумковий контроль (75%): тестування, письмово-усна форма.

Комерційна діяльність посередницьких організацій

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.39
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
системи взаємовідносин посередницьких структур з виробниками і споживачами товарів і послуг; набуття вмінь і навичок творчого пошуку резервів і способів підвищення ефективності діяльності торгових посередників; суть комерційної діяльності торгових підприємств, комерційних організацій і підприємців-комерсантів в обміні, розподілі і споживанні товарів і послуг; методологічні основи комерційної діяльності, які відображають її структуру, логічну організацію, методи і засоби проведення комерційних справ;
вміти:
вивчати ринок товарів, визначати вимоги споживачів, формувати асортимент товарів, мати навики в організації доставки товарів, їх приймання, зберігання, транспортно-експедиційного обслуговування покупців.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізит: маркетинг, інфраструктура товарного ринку, маркетингова товарна політика
• кореквізити: управління маркою, логістика електронної торгівлі
Короткий зміст навчальної програми:
Ринок і комерційна діяльність посередницьких підприємств. Організаційні форми торгових підприємств. Комерційні зв‘язки і договірні відносини посередників, умови продажу і транспортування. Організація закупівель і реалізація продукції та надання додаткових послуг. Матеріально-технічна база комерційної діяльності посередницьких підприємств. Методи оцінювання показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та ефективності обслуговування споживачів. Обігові кошти комерційної діяльності й організація розрахунків. Планування витрат комерційної діяльності. Ціноутворення в комерційній діяльності підприємства. Психологія і етика комерційної діяльності.
Рекомендована література:
1. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (За ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.), Львів, вид-во ЛКА, 2001. – 450 с.
2. Криковцева Н.О., Казакова О.Б., Саркісян Л.Г., Авдєєнко Л.Л., Дяченко Г.А., Курська Л.С., Сахарова О.Н. Комерційна діяльність –К.: Центр учбової літератури, 2007, - 296 с.
3. Тарасюк Г.М. Планування комерційної діяльності: Навч. посібник – К.: Каравела, 2005. – 400 с.
4. Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва. Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 780 с.
5. Мамчин М.М., Антонечко О.М., Савченко Ю.Т. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2015. - … с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (25%): усне опитування, контрольна робота.
• Підсумковий контроль (75%): тестування, письмово-усна форма.