Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційне та комп'ютерне забезпечення маркетингової діяльності

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.M.18
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Похильченко О.А., кандидат економічних наук, доцент
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
• знати: принципи організації інформаційних потоків в системі маркетингу підприємства, технологічні засоби, інформаційно-аналітичні методи і моделі підтримки прийняття маркетингових рішень, сучасні програмні продукти в управлінні маркетинговою діяльністю, особливості використання інформаційних ресурсів глобальної мережі Іnternet та локальних і регіональних інформаційних мереж.
• вміти: використовувати системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, інформаційні технології маркетингу, сучасні комп’ютерні технології нагромадження, обробки та обміну інформацією, а також приймати управлінські рішення з маркетингу за допомогою інформаційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізит: інформаційні системи і технології у маркетингу, маркетингові дослідження.
• Кореквізит: маркетинговий менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю. Системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності. Організування збору і нагромадження маркетингової інформації. Організаційно-технічні аспекти обробки маркетингової інформації на підприємстві. Інформаційно-аналітичні методи і моделі підтримки прийняття маркетингових рішень. Сучасні програмні продукти в управлінні маркетинговою діяльністю. Особливості використання інформаційних ресурсів глобальної мережі Іnternet в маркетинговій діяльності. Локальні та регіональні інформаційні мережі в сучасних організаціях. Інформаційна безпека маркетингової діяльності.
Рекомендована література:
? Крикавський Є. В. Маркетингова інформація. Підручник / Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк, О. А. Кратт, Р. Патора. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. — 416 с.
? Крикавський Є. В. Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. — 380 с.
? Пінчук Н. С., Галузинський Г. П., Орленко Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навч. посіб¬ник. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 352 с.
? Новаківський І.І., Грибик І.І Інформаційні системи у менеджменті: системний підхід: Навч.посібник. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2007. – 196 с.
Методи і критерії оцінювання:
– поточний контроль (30%): виконання лабораторних робіт, виконання контрольної роботи.
– підсумковий контроль (70%, диференційований залік): семестровий контроль.