Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетингова політика розподілу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.9
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати різновиди внутрішніх структур каналів розподілу, види маркетингових посередників та вимоги до їх відбору;
- знати особливості маркетингової логістики та сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу;
- вміти правильно вибрати канал розподілу продукції з урахуванням її специфіки та особливостей цільових ринків, підібрати певних посередників для збуту продукції;
- вміти управляти діяльністю учасників каналів розподілу.
- знати особливості маркетингової логістики та сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу;
- вміти правильно вибрати канал розподілу продукції з урахуванням її специфіки та особливостей цільових ринків, підібрати певних посередників для збуту продукції;
- вміти управляти діяльністю учасників каналів розподілу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Маркетинговий менеджмент, Стратегічний маркетинг, Фінансовий менеджмент, Логістичний менеджмент.
Кореквізити: Товарна інноваційна політика.
Кореквізити: Товарна інноваційна політика.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і значення маркетингової політики розподілу. Товарний рух і механізми використання каналів розподілу. Розподіл на підприємстві. Гуртові та роздрібні посередники у каналах розподілу товарів. Конкуренція та конфлікти у каналах розподілу товарів. Вибір оптимального каналу розподілу. Управління товарорухом і маркетингова логістика. Прямий і інтерактивний маркетинг.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Управління збутовою політикою: Навч. посібник / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. – К.: Центр учбової літератури, 2011.– 240 с.;
2. Крикавський Є. Логістика для економістів: Підручник / Є. Крикавський. – 2-ге вид. випр. і доп. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 476 с.
3. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид., зі змінами. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 260 с. .
4. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
2. Крикавський Є. Логістика для економістів: Підручник / Є. Крикавський. – 2-ге вид. випр. і доп. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 476 с.
3. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид., зі змінами. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 260 с. .
4. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
Опрацювання практичних занять, усне опитування (30%).
Підсумковий контроль, контрольний захід - екзамен: письмово-усна форма (70%).
Підсумковий контроль, контрольний захід - екзамен: письмово-усна форма (70%).