Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління маркою

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.33
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
- основні типи бренд-менеджменту;
- структуру бренду та етапи його формування;
- моделі розвитку бренду;
- заходи, що можуть бути використані задля регулювання портфеля брендів;
- заходи щодо кожного з етапів планування розвитку торгової марки;
- принципи та показники оцінки ефективності бренд-менеджменту;
- основні засоби маркетингових комунікацій в бренд-менеджменті.
вміти:
- приймати раціональні рішення в галузі управління брендом, враховуючи національні особливості та використовуючи світовий досвід;
- приймати рішення щодо побудови системи власних брендів підприємства;
- сформувати систему бренд-орієнтованих інтегрованих маркетингових комунікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингова політика комунікацій, Організація зв'язків з громадськістю
кореквізити: Рекламний менеджмент, Медіапланування
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття марки і бренду Цінність торгової марки Стратегічні основи управління маркою Технології розробки марки Специфічні брендингові дослідження Сегментування ринку та позиціонування бренду. Марочний капітал
Рекомендована література:
1. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг».
2. Аакер Д.А. Создание сильных брендов. – М.: ИД Гребенникова, 2003. – 544 с.
3. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. – СПб: Питер, 2003. – 544 с.
4. Зозульов О.В., Писаренко Н.Л. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів. – К.: Знання-Преса, 2004. – 199 с.
5. Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом: 2-е изд. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 704 с.
6. Райс Э., Траут Д. Позицирование: битва за узнаваемость. - СПб: Питер, 2001. – 256 с.
7. Траут Д. Большие бренды – большие проблемы. - СПб. : 2002. – 240 с.
8. Эллвуд Я. 100 приемов эффективного брендинга / Пер. с англ. – СПб: Питер, 2002. – 368 с.
9. Kapferer J.-N. New strategic brand management: creating and sustaining brand equity long term. – 2008. – 560 р.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, залік): семестровий контроль.