Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Техноекологія

Спеціальність: Екологія
Код дисципліни: 6.101.00.O.16
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: д.т.н., професор Мальований Мирослав Степанович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Програмні компетентності:
• знання закономірностей саморозвитку Природи, взаємовідносини людини з біосферою, функціонування екосистем, біохімічний колообіг хімічних елементів.
• формування фундаментальних знань про особливості використання природних ресурсів різними виробництвами і впливу цих виробництв на навколишнє природне середовище; набуття компетентностей щодо екологізації виробничих процесів.
• здатність до опанування міжнародного та вітчизняного досвіду вирішення регіональних та транскордонних екологічних проблем.
Програмні результати:
• уміти визначати вплив виробничої сфери на навколишнє природне середовище; усвідомлення проблем і шляхів покращення стану довкілля та використання альтернативних екологобезпечних виробництв.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Геологія з основами геоморфології,
• Класична екологія
• Урбоекологія
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика національного господарства, основних технологічних процесів окремих його галузей. Характеристика природних ресурсів, які використовуються окремими галузями виробництва. Характеристика та аналіз впливу виробництв на навколишнє середовище. Заходи боротьби зі шкідливим впливом викидів, скидів і накопиченням відходів. Альтернативні екологобезпечні технології.
Рекомендована література:
1. Техноекологія: підручник /[М.С. Мальований, В.М. Боголюбов, Т.П. Шаніна, В.М. Шмандій, Т.А. Сафранов] За ред. Мальованого М.С. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2014. – 616с.
2. Техноекологія: Навчальний посібник/ Масікевич Ю.Г., Гринь Г.І., Солодкий В.Д. та ін. – Чернівці: Зелена Буковина, 2006. – 192 с.
3. Техноекологія: Навчальний посібник / Бондар О.І., Боголюбов В.М., Мальований М.С. та ін. – Херсон : ПП Олді-плюс, 2011 – 314с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль, усне опитування (30%);
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).