Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Агроекологія

Спеціальність: Екологія
Код дисципліни: 6.101.00.O.22
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: к.т.н., доцент Венгер Любов Олександрівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Програмні компетентності:
• здатність до критичного осмислення основних теорій, методів та принципів природничих наук;
• здатність до пошуку і розуміння нових методів еколого-безпечного сільськогосподарського виробництва та відтворення продуктивності сучасних агроекосистем;
• здатність проведення досліджень на відповідному рівні та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Програмні результати:
• вміти використовувати принципи організації та управління агроекосистемами з метою підвищення їхньої продуктивності і зменшення негативного впливу на довкілля.
Результати навчання:
• визначення основних факторів, які впливають на формування агроекосистем;
• вивчення рівнів організації агроекосистем, їхньої просторової, видової та трофічної структури;
• вивчення динаміки, розвитку та стійкості агроекосистем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Метеорологія та кліматологія,
• Екологія ландшафтів та грунтознавство
• Основи промислової екології,
• Моніторинг довкілля.
Короткий зміст навчальної програми:
Метою викладення дисципліни є: - оцінка взаємодії людини з довкіллям в процесі сільськогосподарського виробництва; - вивчення впливу сільського господарства на природні екосистеми та формування агроекосистем, їхніх властивостей; - визначення шляхів оптимізації агроекосистем, підвищення їхньої продуктивності і зменшення негативного впливу на довкілля.
Рекомендована література:
1. Агроэкология / под ред. В. А. Черникова, А. И. Чекереса. – М.: Колос, 2000. – 535 с.
2. Агроэкология. Методология, технология, экономика / под ред. В. А. Черникова, А. И. Чекереса. – М.: Колос, 2004. – 398 с.
3. Мусієнко М. М. Екологія рослин: Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2006. – 426 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)