Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.00.O.13
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Доц. Байбакова І.М., викл. Брухаль Я.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: спілкуватися іноземною мовою у знайомому академічному та загально-професійному середовищі, щоб:
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
• вибирати відповідну інформацію, переглядаючи освітні та професійні веб-сайти;
• демонструвати розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної та робочої документації;
• писати навчальну та робочу документацію (резюме, супровідний/мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; перевіряти, редагувати і корегувати їх;
• демонструвати робоче розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час академічної/професійної співбесіди;
• ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання інтерв'юерів з ступенем точності, відповідності та достатнім діапазоном лексики; задавати питання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином словесні (лексика і граматика) і невербальні (мелодії, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Короткий зміст навчальної програми:
Презентація інформації. (Структурування матеріалу для усного виступу. Підготовка вступу до виступу та практикування у його виголошенні. Організація основної частини виступу та практикування у її виголошенні. Пояснення інформації, представленої у графічній формі. Підготовка висновків та практикування у їх виголошенні. Вивчення правил виголошення усного виступу. Відповіді на питання слухачів та організація обговорення. Виголошення повних індивідуальних виступів.) Працевлаштування. Написання мотиваційного листа для навчального курсу за програмою з обміну студентами. Написанні резюме. Написання супровідного листа. Відвідування співбесіди.
Рекомендована література:
Англійська мова:
Буданов С. І., Борисова А. О. Ділова англійська мова. –Ч. : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2009, -288с.
Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
Хистова П. М. Англійська мова менеджменту у туризмі та готельному господарстві: Навчальний посібник.- К.: Київ. держ. торг. – екон. ун-т.- 1999.-239с.
Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: Oxford University Press. – 126 p.
Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
Petter Strutt. English for International Tourism. Intermediate Workbook. Pearson Education Limited 2005.
Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
Nail Wood. Tourism and Catering. Workshop. Oxford University Press 2003.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2004.
4. Lernziel Deutsch- Deutsch als Fremdsprache- Max Hueber Verlag- 1998
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
6. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
7. Словники.

Французька мова:
1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с.
2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
3. Дучин С. English+Le francais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
4. Boulares M., Grand-Clement O. Conjugaison progressive du francais. CLE Internatonal, 2000-223p.
5. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2002-255p.
6. Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2001-192p.
7. Словники.
Методи і критерії оцінювання:
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за
дисципліну
45
Аудиторна робота
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Самостійна робота
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5
Екзамен 55
Письмовий тест. 40
Презентація. 15