Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Технології соціальної реклами

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.02.E.89
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: асистент Герус О. I.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати основні визначення, поняття, науково-теоретичні концепції, функції та завдання соціальної реклами як суспільного феномену, що впливає на формування моделей способу життя;
знати специфіку створення контенту та використання каналів комунікації соціальної реклами;
уміти застосовувати креативні методи соціальної реклами для реалізації конкретних суспільних завдань;
уміти оцінювати ефективність соціальної реклами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Галузеві соціології, частина 2 (Соціологія масових комунікацій ),
Галузеві соціології, частина 3 (Соціологія економіки + Соціологія споживання)
Зв’язки з громадськістю (PR)
Теорія інформаційного суспільства
Короткий зміст навчальної програми:
The concept of social advertising. History and development. The five principles of social advertising. Social advertising and social PR. Legal framework of social advertising and its implementation. Interaction with political technologies, government and business. Place of social advertising in non-profit and public organizations. The effectiveness of social advertising in Ukrainian society.
Рекомендована література:
1. Бугрим В. Соціальна реклама в інформаційному суспільстві / В. Бугрим // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №50. – С. 58—62.
2. Грицюта Н. М. Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. – 2013. – Т. 50. – С. 134—142.
3. Ізюмський М. Як впливає на нас соціальна реклама [Електронний ресурс] / М. Ізюмський. – Режим доступу: http://gurt.org.ua/blogs/Михайло Ізюмський/730.
4. Николайшвили Г. Г. Социальная реклама: теория и практика : учебное пособие для вузов / Г. Г. Николайшвили. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 182 с.
Методи і критерії оцінювання:
усне опитування, контрольна робота (30%)
підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмова форма (70%)