Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціологія реклами

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.01.E.81
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: асистент Герус О. І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати теоретичні основи та специфіку механізму функціонування реклами та споживання як сучасних соціальних інституцій; базові поняття та категорії соціології реклами;
уміти застосовувати отримані теоретичні знання для системного аналізу поточної рекламної комунікації; застосовувати основні параметри дослідження реклами для вивчення соціокультурних особливостей реклами;
аналізувати вплив реклами на масову свідомість і конструювання соціальної реальності через формування соціально схвалених стилів життя;
уміти використовувати теоретичні положення та практичні навики для аналізу конкретних змін у суспільстві, спричинених рекламою.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Галузеві соціології, частина 2 (Соціологія масових комунікацій ),
Галузеві соціології, частина 3 (Соціологія економіки + Соціологія споживання)
Зв’язки з громадськістю (PR)
Теорія інформаційного суспільства
Короткий зміст навчальної програми:
Реклама в соціальному просторі. Сфера виробництва як фактор появи реклами. Сфера споживання як фактор появи реклами. Специфіка впливу поля реклами на споживачів. Конструювання комерційною рекламою споживчих практик. Дискурс-аналіз практик споживання у полі комерційної реклами. Вплив та сприйняття комерційної реклами. Реклама і ціннісні орієнтації суспільства. Реклама в суспільстві: ефект і ефективність.
Рекомендована література:
1. Джефкінс Ф. Реклама: практичний посібник.: Переклад з 4-го англ. видання. / Доповн. і ред. Д. Ядіна. — К.: Т-во «Знання», КОО, 2001 — 456 с.
2. Чудовська-Кандиба І. А. Соціокультурні виміри рекламних практик: монографія / І. А. Чудовська-Кандиба. – К.: КІС, 2010. – 445 с.
3. Федотова Л. Н. Социология рекламной деятельности / Л. Н. Федотова. – М.: Издательство Оникс, 2007. – 560 с.
4. Уэллс У. Реклама: принципы и практика / У. Уэллс, Дж. Бернет, С.Мориарти. – СПб.: Издательство «Питер», 1999. – 736 с.
Методи і критерії оцінювання:
усне опитування, контрольна робота (30%)
підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмова форма (70%)