Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Комунікативні кампанії
Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.02.E.93
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Використовувати понятійний апарат соціології в освітній, дослідницькій та інших сферах професійної діяльності.
Розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми.
Застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі.
Пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач.
Вільно спілкуватися державною та іноземною / іноземними мовами усно і письмово з професійних питань.
Ефективно виконувати різні ролі (зокрема організатора, комунікатора, критика, генератора ідей, виконавця тощо) у команді в процесі вирішення фахових задач.
Вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі пошуку, збору та аналізу соціологічної інформації.
Обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.
Вміти розробляти програму соціологічного дослідження.
Володіти навичками збору соціальної інформації з використанням кількісних та якісних методів.
Презентувати результати власних досліджень для фахівців і нефахівців.
Знати та дотримуватися етичних норм професійної діяльності соціолога.
Концептуальні наукові та практичні знання.
Критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання.
Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації.
Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
Організація та керівництво професійним розвитком осіб та груп.
Розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми.
Застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі.
Пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач.
Вільно спілкуватися державною та іноземною / іноземними мовами усно і письмово з професійних питань.
Ефективно виконувати різні ролі (зокрема організатора, комунікатора, критика, генератора ідей, виконавця тощо) у команді в процесі вирішення фахових задач.
Вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі пошуку, збору та аналізу соціологічної інформації.
Обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.
Вміти розробляти програму соціологічного дослідження.
Володіти навичками збору соціальної інформації з використанням кількісних та якісних методів.
Презентувати результати власних досліджень для фахівців і нефахівців.
Знати та дотримуватися етичних норм професійної діяльності соціолога.
Концептуальні наукові та практичні знання.
Критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання.
Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації.
Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
Організація та керівництво професійним розвитком осіб та груп.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Українська мова (за професійним спрямуванням);
• Зв’язки з громадськістю;
• Сучасні моделі соціальної політики;
• Новітні інформаційні технології в соціології;
кореквізити:
• Соціологія реклами;
• Репутаційний менеджмент у зв'язках з громадськістю;
• Візуальна соціологія.
• Українська мова (за професійним спрямуванням);
• Зв’язки з громадськістю;
• Сучасні моделі соціальної політики;
• Новітні інформаційні технології в соціології;
кореквізити:
• Соціологія реклами;
• Репутаційний менеджмент у зв'язках з громадськістю;
• Візуальна соціологія.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття «комунікативні стратегії» і «комунікативні кампанії». Етапи формування успішної комунікативної кампанії. Формулювання проблеми комунікативної кампанії. Схема розробки PR-програми: аналіз, визначення цілей, складання програми та плану. Визначення методі оцінювання комунікативної кампанії. Чинники ефективності комунікативної кампанії. Інформаційний і комунікативний аудит. Розробка «легенди». Формування образу. Основи інформаційної політики. Інформаційний супровід комунікативної кампанії. Взаємодія із ЗМІ. Побудова системи внутрішньокорпоративних комунікацій.
Рекомендована література:
1. Вышковский Г. Л. Методология оптимального выбора фаз маркетингового воздействия при медиапланировании // Реклама. Теория и практика. — 2007. — № 2(20) — С. 16—22.
2. Грицяк Н. В. Інформаційні кампанії як механізм підвищення ефективності реалізації державної політики у сфері євроінтеграції / Н. В. Грицяк, А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. — 2007. — № 2(3) — С. 37—44.
3. Драгомирецька Н.М. Комунікативні проекти на регіональному рівні та практика їх реалізації в процесі демократичного врядування // Теорія і практика державного управління: Зб наук праць. – Х.: Магістр, 2008 – Вип.4 (23) – С.104 -110
4. Кій-Кокарева В. Г. Моделі комунікаційних кампаній у соціальній політиці державних органів/ Pubupr_2013_3_16.pdf
5. Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації: навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
6. Методичні рекомендації до практичних занять з курсу “Комунікації в публічному управлінні” / уклад. : А. В. Дуда, Т. В. Джига, О. В. Загвойська та ін. – К. : НАДУ, 2010. – 36 с.
7. Barker R. Integrated organizational communication / Rachel Barker, George Charles Angelopulo. — Lansdowne: Juta and Company Limited, 2005.
2. Грицяк Н. В. Інформаційні кампанії як механізм підвищення ефективності реалізації державної політики у сфері євроінтеграції / Н. В. Грицяк, А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. — 2007. — № 2(3) — С. 37—44.
3. Драгомирецька Н.М. Комунікативні проекти на регіональному рівні та практика їх реалізації в процесі демократичного врядування // Теорія і практика державного управління: Зб наук праць. – Х.: Магістр, 2008 – Вип.4 (23) – С.104 -110
4. Кій-Кокарева В. Г. Моделі комунікаційних кампаній у соціальній політиці державних органів/ Pubupr_2013_3_16.pdf
5. Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації: навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
6. Методичні рекомендації до практичних занять з курсу “Комунікації в публічному управлінні” / уклад. : А. В. Дуда, Т. В. Джига, О. В. Загвойська та ін. – К. : НАДУ, 2010. – 36 с.
7. Barker R. Integrated organizational communication / Rachel Barker, George Charles Angelopulo. — Lansdowne: Juta and Company Limited, 2005.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)