Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комунікативні кампанії

Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 6.054.02.E.93
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Використовувати понятійний апарат соціології в освітній, дослідницькій та інших сферах професійної діяльності.
Розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми.
Застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі.
Пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач.
Вільно спілкуватися державною та іноземною / іноземними мовами усно і письмово з професійних питань.
Ефективно виконувати різні ролі (зокрема організатора, комунікатора, критика, генератора ідей, виконавця тощо) у команді в процесі вирішення фахових задач.
Вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології у процесі пошуку, збору та аналізу соціологічної інформації.
Обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.
Вміти розробляти програму соціологічного дослідження.
Володіти навичками збору соціальної інформації з використанням кількісних та якісних методів.
Презентувати результати власних досліджень для фахівців і нефахівців.
Знати та дотримуватися етичних норм професійної діяльності соціолога.
Концептуальні наукові та практичні знання.
Критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та/або навчання.
Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації.
Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
Організація та керівництво професійним розвитком осіб та груп.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Українська мова (за професійним спрямуванням);
• Зв’язки з громадськістю;
• Сучасні моделі соціальної політики;
• Новітні інформаційні технології в соціології;
кореквізити:
• Соціологія реклами;
• Репутаційний менеджмент у зв'язках з громадськістю;
• Візуальна соціологія.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття «комунікативні стратегії» і «комунікативні кампанії». Етапи формування успішної комунікативної кампанії. Формулювання проблеми комунікативної кампанії. Схема розробки PR-програми: аналіз, визначення цілей, складання програми та плану. Визначення методі оцінювання комунікативної кампанії. Чинники ефективності комунікативної кампанії. Інформаційний і комунікативний аудит. Розробка «легенди». Формування образу. Основи інформаційної політики. Інформаційний супровід комунікативної кампанії. Взаємодія із ЗМІ. Побудова системи внутрішньокорпоративних комунікацій.
Рекомендована література:
1. Вышковский Г. Л. Методология оптимального выбора фаз маркетингового воздействия при медиапланировании // Реклама. Теория и практика. — 2007. — № 2(20) — С. 16—22.
2. Грицяк Н. В. Інформаційні кампанії як механізм підвищення ефективності реалізації державної політики у сфері євроінтеграції / Н. В. Грицяк, А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. — 2007. — № 2(3) — С. 37—44.
3. Драгомирецька Н.М. Комунікативні проекти на регіональному рівні та практика їх реалізації в процесі демократичного врядування // Теорія і практика державного управління: Зб наук праць. – Х.: Магістр, 2008 – Вип.4 (23) – С.104 -110
4. Кій-Кокарева В. Г. Моделі комунікаційних кампаній у соціальній політиці державних органів/ Pubupr_2013_3_16.pdf
5. Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації: навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
6. Методичні рекомендації до практичних занять з курсу “Комунікації в публічному управлінні” / уклад. : А. В. Дуда, Т. В. Джига, О. В. Загвойська та ін. – К. : НАДУ, 2010. – 36 с.
7. Barker R. Integrated organizational communication / Rachel Barker, George Charles Angelopulo. — Lansdowne: Juta and Company Limited, 2005.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)