Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Міжособистісне спілкування
Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.12
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Тюріна Т.Г.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати модель розвитку навичок міжособистісного спілкування;
• вміти спілкуватись, застосовуючи як вербальні, так і невербальні навички спілкування в контексті надання професійної допомоги;
• мати сформоване уявлення про особливості міжособистісного спілкування, його структуру, складові, функції, принципи та завдання;
• мати сформовані базові уміння та навички щодо міжособистісного спілкування, які необхідні майбутнім соціальним працівникам у процесі їхньої фахової діяльності;.
• вміти спілкуватись, застосовуючи як вербальні, так і невербальні навички спілкування в контексті надання професійної допомоги;
• мати сформоване уявлення про особливості міжособистісного спілкування, його структуру, складові, функції, принципи та завдання;
• мати сформовані базові уміння та навички щодо міжособистісного спілкування, які необхідні майбутнім соціальним працівникам у процесі їхньої фахової діяльності;.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціальна педагогіка
• Основи педагогіки та психології
• Соціальна психологія
• Психологія особистості
• Основи педагогіки та психології
• Соціальна психологія
• Психологія особистості
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття про спілкування та його складові. Особистість у контексті родини і соціальної системи. Невербальна комунікація. Формування навичок вербальної комунікації. Поняття про інтерв’ю та його функції. Формування навичок міжперсонального впливу. Процедури і техніки консультування. Початкова, середня та завершальна фази роботи з клієнтами. Синдром “вигорання”.
Рекомендована література:
• Дубич К. В. Вступ до соціальної допомоги:навч. посібник. –К.,»Слово», 2015. -224с.Католик Г. Практикум з психології: навч. посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2009. – 128 с.
• Качюнас Р. Основи психологического консультирования. - М., 1999
• Трухін 1. О. Соціальна психологія спілкування. —К., 2005.
• Качюнас Р. Основи психологического консультирования. - М., 1999
• Трухін 1. О. Соціальна психологія спілкування. —К., 2005.
Методи і критерії оцінювання:
: лекції, практичні заняття, самостійна робота
Усне опитування, інтерв’ю, автобіографія (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%
лекції, практичні заняття, самостійна робота
Усне опитування, інтерв’ю, автобіографія (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%
лекції, практичні заняття, самостійна робота