Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Практикум з соціальної роботи, частина 1

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.49
Кількість кредитів: 8
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: асистент Ставкова С.Г.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Навчально-дослідницький практикум сприяє інтеграції теоретичних дисциплін, що вивчаються в університетській аудиторії з набуттям практичних навичок в організаціях соціальної сфери. Одночасно студенти збиратимуть емпіричні дані для написання курсової роботи «Соціальна робота з дітьми та сім’ями». Студенти спільно із викладачами визначать тематику та зміст індивідуальних завдань. У процесі написання курсових робіт студентів заохочуватимуть до реалізації авторських ідей та конкретних пропозицій щодо реформування існуючої системи соціальних послуг з метою її переорієнтації на потреби родини. Це допоможе студентам сформувати активну життєву позицію, що допоможе здійсненню запланованої зміни на мікро-, мезо-, та макрорівнях практичної соціальної роботи і в суспільстві в цілому.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• “Теорії і методи соціальної роботи”,
• “Міжособистісне спілкування”,
• «Вступ до соціальної роботи»
Короткий зміст навчальної програми:
Набуття студентами практичних умінь та навичок, формування розуміння ролі соціального працівника, його місця в закладі соціальної служби. Активне включення студентів - практикантів у роботу соціального закладу, виконання ними окремих доручень під керівництвом супервізорів та викладачів практики. Студенти поступово залучаються до процесу надання соціальних послуг клієнтам закладу, де вони проходять практикум. Збір емпіричних даних для написання курсової роботи.
Рекомендована література:
1. Англо - український термінологічний словник – довідник із соціальної роботи. / Уклад. А. Журавський, І. Байбакова, Н. Гайдук, О. Гілета, З. Казимира. – Львів: “МАЛТІ-М”, 2004. – 213 с.
2. Гайдук Н. М. Модель професійної освіти в галузі соціальної роботи в Національному університеті “Львівська політехніка” // Реформування соціальних служб: Збірник наукових праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. – Львів: Національний університет “Львівська політехника”, 2003. – С. 20 – 30.
3. Курляк І.Є., Гайдук Н. М. Концептуальні підходи до професійної підготовки соціальних працівників у національному університеті “Львівська політехніка” // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців соціальної роботи в Україні і за рубежем. Зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. - Ужгородський національний університет, 2003, - С. 176 - 180.
4. Гайдук Н.М., Клос Л.Є., Ставкова С.Г., Бєляєва С.Я. Соціальна робота: практична підготовка студентів На освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр». – Львів: Національний університет “Львівська політехніка ”, 2007. – 163 с.
5. MaкКензі Б. До питання проведення ефективної практичної соціальної роботи в Україні: існуючі можливості та проблеми освіти в галузі соціальної роботи // Реформування соціальних служб: Зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. – Львів: Національний університет “Львівська політехника”, 2003. – С. 10 – 15.
6. Реформування соціальних служб. Зб. наук. праць. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2003. – 256 с.
7. Bogo M., Vayda, E. The practice of field instruction in social work. - Toronto:
University of Toronto Press, 1998.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль у формі тестування, виконання практичних і індивідуальних завдань. (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%