Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Вступ до супервізії у соціальній роботі

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.01.E.73
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: асистент Ставкова С.Г.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Після завершення курсу студенти матимуть знання з таких питань:
• розуміння моделей і функцій професійної супервізії, які сприяють кращому менеджменту конкретного випадку та допомагають студентам під час проходження навчальної практики;
• розуміння важливості довіри у процесі формування стосунків за умов супроводу;
• розуміння способу застосування професійної супервізії з метою сприяння фаховому та особистісному зростанню й удосконаленню.
Після закінчення цього курсу студенти повинні мати такі вміння:
• здатність оцінювати потреби професійної супервізії і визначати та застосовувати ефективні підходи у конкретному контексті;
• здатність розробляти підходи до подолання труднощів і конфліктів за умов професійної супервізії;
• здатність оцінювати власні потреби студентів у професійній супервізії під час проходження ними навчальних практик.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• «Міжособистісне спілкування»
• «Теорії соціальної роботи»
• «Методи соціальної роботи»
Короткий зміст навчальної програми:
Визначення, цілі та складність супервізії. Роль та цілі професійної супервізії у соціальній роботі: теоретичні аспекти. Використання професійної супервізії найкращим чином. Моделі і функції професійної супервізії у соціальній роботі. Професійна супервізія як удосконалення персоналу. Адміністративний компонент у професійному супроводі. Професійна супервізія як технологія подолання професійного вигорання.
Рекомендована література:
1. Браун А., Боурн А. Супервізор у соціальній роботі: супервізія догляду в громаді, денних та стаціонарних установах / А.Браун, А Боурн: Пер. з англ. Т.Семигіної. – К.: Унів. вид-во «Пульсари», 2003. - 240 с.
2. ARLUKE, A. (1980) Roundsmanship: Inherent control on a medical teaching ward, Social Science and Medicine.
3. BARAK, M., PEARLMAN-AVNION, S. & GLANZ, J. (1997) Using developmentalsupervision to improve science and technologyinstruction in Israel, Journal of Curriculum and Supervision.
4. BOUD, D., COHEN, R. & WALKER, D. (1993) Using Experience forLearning (Buckingham, SRHE & Open University Press).
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль у формі тестування, виконання практичних і індивідуальних завдань. (40%).
• Підсумковий контроль(екзамен) -60%