Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практикум з соціальної роботи, частина 2
Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.O.55
Кількість кредитів: 8
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: асистент Ставкова С.Г.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Навчально-дослідницький практикум сприяє інтеграції теоретичних дисциплін, що вивчаються в університетській аудиторії з набуттям практичних навичок в організаціях соціальної сфери. Одночасно студенти збиратимуть емпіричні дані для написання курсової роботи «Соціальна робота з громадами». Студенти спільно із викладачами визначать тематику та зміст індивідуальних завдань. У процесі написання курсових робіт студентів заохочуватимуть до реалізації авторських ідей та конкретних пропозицій щодо реформування існуючої системи соціальних послуг з метою її переорієнтації на потреби родини. Це допоможе студентам сформувати активну життєву позицію, що допоможе здійсненню запланованої зміни на мікро-, мезо-, та макрорівнях практичної соціальної роботи і в суспільстві в цілому.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• “Теорії і методи соціальної роботи”,
• “Міжособистісне спілкування”,
• «Вступ до соціальної роботи»
• “Міжособистісне спілкування”,
• «Вступ до соціальної роботи»
Короткий зміст навчальної програми:
Подальше формування практичних умінь та навичок, застосування теоретичних знань на практиці та формування фахової компетентності у роботі з клієнтами.
При тому, що кількість годин і тривалість практики збігаються з тим, що запропоновано для Навчально - дослідницького практикуму І, увага тут зосереджується на формуванні вмінь та фахової компетентності в певній сфері практики. Очікується, що студенти виявлятимуть професійну компетентність і вміння працювати більш незалежно при започаткуванні нових програм і послуг на рівні громади. Збір емпіричних даних для написання курсової роботи.
Рекомендована література:
1. Англо - український термінологічний словник – довідник із соціальної роботи. / Уклад. А. Журавський, І. Байбакова, Н. Гайдук, О. Гілета, З. Казимира. – Львів: “МАЛТІ-М”, 2004. – 213 с.
2. Гайдук Н. М. Модель професійної освіти в галузі соціальної роботи в Національному університеті “Львівська політехніка” // Реформування соціальних служб: Збірник наукових праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. – Львів: Національний університет “Львівська політехника”, 2003. – С. 20 – 30.
3. Курляк І.Є., Гайдук Н. М. Концептуальні підходи до професійної підготовки соціальних працівників у національному університеті “Львівська політехніка” // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців соціальної роботи в Україні і за рубежем. Зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. - Ужгородський національний університет, 2003, - С. 176 - 180.
4. Гайдук Н.М., Клос Л.Є., Ставкова С.Г., Бєляєва С.Я. Соціальна робота: практична підготовка студентів На освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр». – Львів: Національний університет “Львівська політехніка ”, 2007. – 163 с.
5. MaкКензі Б. До питання проведення ефективної практичної соціальної роботи в Україні: існуючі можливості та проблеми освіти в галузі соціальної роботи // Реформування соціальних служб: Зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. – Львів: Національний університет “Львівська політехника”, 2003. – С. 10 – 15.
6. Реформування соціальних служб. Зб. наук. праць. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2003. – 256 с.
7. Bogo M., Vayda, E. The practice of field instruction in social work. - Toronto: University of Toronto Press, 1998.
2. Гайдук Н. М. Модель професійної освіти в галузі соціальної роботи в Національному університеті “Львівська політехніка” // Реформування соціальних служб: Збірник наукових праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. – Львів: Національний університет “Львівська політехника”, 2003. – С. 20 – 30.
3. Курляк І.Є., Гайдук Н. М. Концептуальні підходи до професійної підготовки соціальних працівників у національному університеті “Львівська політехніка” // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців соціальної роботи в Україні і за рубежем. Зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. - Ужгородський національний університет, 2003, - С. 176 - 180.
4. Гайдук Н.М., Клос Л.Є., Ставкова С.Г., Бєляєва С.Я. Соціальна робота: практична підготовка студентів На освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр». – Львів: Національний університет “Львівська політехніка ”, 2007. – 163 с.
5. MaкКензі Б. До питання проведення ефективної практичної соціальної роботи в Україні: існуючі можливості та проблеми освіти в галузі соціальної роботи // Реформування соціальних служб: Зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.- практ. конф. – Львів: Національний університет “Львівська політехника”, 2003. – С. 10 – 15.
6. Реформування соціальних служб. Зб. наук. праць. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2003. – 256 с.
7. Bogo M., Vayda, E. The practice of field instruction in social work. - Toronto: University of Toronto Press, 1998.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль у формі тестування, виконання практичних і індивідуальних завдань. (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%
• Підсумковий контроль(залік) -60%