Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практика використання інтерактивних методів навчання в роботі організації
Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 6.231.00.M.53
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: професор Климанська Л.Д.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
знати: особливості інтерактивного навчання;основні принципи та концепції інтерактивного навчання;види інтерактивних методик та способи їх застосування;особливості роботи з групою з врахуванням групової динаміки;засади побудови програми тренінгу та інтерактивного семінару;етичні принципи роботи тренера в групі.
уміти: використовувати інтерактивні методики в навчальних семінарах та тренінгах; розробляти програми тренінгових занять на психологічну тематику; підбирати адекватні інтерактивні методики до теми заняття та його учасників;проводити інтерактивні методики в групі, зазначені в змісті навчальних тем;керувати групою та контролювати роботу учасників семінару.
уміти: використовувати інтерактивні методики в навчальних семінарах та тренінгах; розробляти програми тренінгових занять на психологічну тематику; підбирати адекватні інтерактивні методики до теми заняття та його учасників;проводити інтерактивні методики в групі, зазначені в змісті навчальних тем;керувати групою та контролювати роботу учасників семінару.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Теоретична соціологія;
• Соціологія малих груп і організацій
• Соціологія малих груп і організацій
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади інтерактивних методів навчання. Соціопсихологічні механізми тренінгу. Планування та організація інтерактивного заняття. Структура тренінгу: вступні процедури. Складні учасники на тренінгу. Методи завершення та оцінювання тренінгу. Методи інтерактивного навчання: робота в групах, мозковий штурм, інтерактивні лекції, дискусії як метод інтерактивного навчання, рольова гра в тренінгу, аналіз конкретних випадків як метод навчання.
Рекомендована література:
1. Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга. Психотехники : Учебное пособие / И.В. Вачков. – М. : Ось-89, 2001.
2. Інтерактивні методи навчання : навч. посібник / [П. Шевчук, П.Фенрих]. – Щецін : WSAP, 2005;
3. Караяни А.Г. Активные методы социально-психологического обучения. / А.Г.Караяни. – М.: [Без изд.], 2003.
4. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : науково-методичний посібник / О.І. Пометун, А.В. Пироженко ; ред. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004.
5. Технології навчання дорослих / [упор. О. Главник, Г. Бевз]. – К. : Главник, 2006.
2. Інтерактивні методи навчання : навч. посібник / [П. Шевчук, П.Фенрих]. – Щецін : WSAP, 2005;
3. Караяни А.Г. Активные методы социально-психологического обучения. / А.Г.Караяни. – М.: [Без изд.], 2003.
4. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : науково-методичний посібник / О.І. Пометун, А.В. Пироженко ; ред. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004.
5. Технології навчання дорослих / [упор. О. Главник, Г. Бевз]. – К. : Главник, 2006.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)