Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Дослідження ринку логістичних послуг (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.E.202
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Чорнописька Н. В., к.е.н., ст. викладач Маргіта Н. О., кафедра маркетингу і логістики
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: структуру процесу ринкового дослідження; специфіку ринку логістичних послуг; методи збору первинної і вторинної інформації; розрахунок вибірки; основні методи та інструменти проведення дослідження; сучасні засоби обробки даних та презентації результатів дослідження.
Вміти: вибирати джерела; збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію; розробляти програму дослідження ринку логістичних послуг; формувати опитувальні анкети; застосовувати сучасні системи обробки інформації; формувати звіти з відповідними висновками та рекомендаціями.
Знати: структуру процесу ринкового дослідження; специфіку ринку логістичних послуг; методи збору первинної і вторинної інформації; розрахунок вибірки; основні методи та інструменти проведення дослідження; сучасні засоби обробки даних та презентації результатів дослідження.
Вміти: вибирати джерела; збирати, оцінювати і опрацьовувати необхідну інформацію; розробляти програму дослідження ринку логістичних послуг; формувати опитувальні анкети; застосовувати сучасні системи обробки інформації; формувати звіти з відповідними висновками та рекомендаціями.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: логістика; маркетинг, маркетингові дослідження.
кореквізити: транспортна логістика, складська логістика.
кореквізити: транспортна логістика, складська логістика.
Короткий зміст навчальної програми:
- Розробка концепції дослідження ринку логістичних послуг.
- Розробка програми дослідження.
- Кабінетні дослідження і аналіз вторинної інформації.
- Планування польових досліджень.
- Формування вибірки.
- Аналіз інформації та презентація результатів.
- Висновки і рекомендації.
Рекомендована література:
1. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження /Є.В.Крикавський, Н.С.Косар, О.Б.Мних, О.А.Сорока: Навч.посібник.-Львів: НУ «Львів.політехніка» ІВЦ «Інтелект-Захід», 2004.- 288 с.
2. Косенков С.І. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. І.Косенков. - К.: Вид. дім "Скарби", 2004. - 464 с.
3.Гилберт А. Черчилль. Маркетинговые исследования. – СПб.: Питер, 2001. – 752 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика/Е.П.Голубков.- 2 изд., исправл. и доп.- М.:Изд. «Финпресс», 2000.- 464 с.
5. Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство: пер. с англ. /Н.Малхотра. – Москва.: ООО «И.Д.Вильямс», 2007. -1200 с.
2. Косенков С.І. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. І.Косенков. - К.: Вид. дім "Скарби", 2004. - 464 с.
3.Гилберт А. Черчилль. Маркетинговые исследования. – СПб.: Питер, 2001. – 752 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика/Е.П.Голубков.- 2 изд., исправл. и доп.- М.:Изд. «Финпресс», 2000.- 464 с.
5. Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство: пер. с англ. /Н.Малхотра. – Москва.: ООО «И.Д.Вильямс», 2007. -1200 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): здача курсової роботи.