Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Основи психотерапії

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.00.O.42
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: кандидат психологічних наук Савка Ірина Мар`янівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
•знати сутність і функції психотерапевтичної діяльності, основні напрями, школи і концепції сучасної психотерапії, техніки і прийоми, що використовуються з метою психотерапії;
• вміти самостійно складати програму психотерапії для конкретної проблеми і конкретного клієнта та підбирати і відповідні методи психотерапевтичного впливу;
• мати уявлення про сучасний стан, напрямок розвитку та проблеми сучасної психотерапевтичної практики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:

• Загальна психологія;
• Диференційна психологія;
• Психологія особистості.
Короткий зміст навчальної програми:
Підходи до визначення предмету психотерапії, історія розвитку психотерапевтичної парадигми, вимоги при проведенні психотерапії. Сугестивні методи психотерапії. Класичний психоаналіз З. Фройда. Індивідуальна психотерапія А. Адлера. Аналітична психотерапія К. Г. Юнга. Неофройдистські методи психотерапії. Біхевіоральна психотерапія. Когнітивна психотерапія. Гуманістична революція в системі надання: екзистенцій на та феноменологічна психокорекція. Теоретичні та організаційні основи групової психокорекції. Ігро- та лялько- терапія. Бібліо- та казко- терапія. Арттерапія.
Рекомендована література:
1. Зубалий Н.П., Левочкина А.М. Основы психотерапии: Учеб. пособие. - К.: МАУП, 2001 - 160 с.
2. Глива Є. Вступ до психотерапії. Навчальний посібник. – Острог-Киів: Вид-во «Острозька академія», Вид-во «Кондор», 2004. – 530 с.
3. Михайлов Б.В., Табачников С.И., Витенко И.С., Чугунов В.В. Психотерапия: Учебник для врачей-интернов высших медицинских учебных заведений III-IV уровней аккредитации. - Х.: Око, 2002 - 768 с.
4. Осипова А.А. Общая психокорекция: Учебное пособие для студентов вузов. - М.: ТЦ “Сфера”, 2001 - 512 с.
5. Цимбалюк І.М. Психологічне консультування та корекція. – Навч. посібн. Модульно-рейтинговий курс. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: ВД «Професіонал», 2007. – 544с.
6. Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности (Основные положения, исследования и применение). - СПб.: Питер Пресс, 2003 - 608 с. - (Мастера психологии).
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40 %): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60 %, екзамен): максимальна оцінка – 100 балів.