Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Психодіагностика

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.00.O.44
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: кандидат психологічних наук, доцент Партико Неоніла Вікторівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати мету, завдання, базові категорії, етапи та галузі розвитку і застосування, значення психодіагностики, особливості побудови та способи обробки результатів психодіагностичного обстеження, професійно-етичні норми діяльності психодіагноста;
- вміти організовувати процес психодіагностичного обстеження, застосовувати конкретні психодіагностичні методики в різних сферах психологічної практики, обробляти та інтерпретувати результати методик, формулювати науково-обґрунтовані висновки на їх основі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Психологія особистості;
- Соціальна психологія.
Короткий зміст навчальної програми:
Психодіагностика: мета, предмет, завдання, галузі застосування. Психодіагностичне обстеження та дослідження: мета, завдання, етапи. Методи психологічної діагностики. Психометрія у структуріпсиходіагностичнихметодів. Методологічні та методичніаспектидіагностикиінтелекту. Особистість як об'єктпсиходіагностичногодослідження. Проективна діагностика: сутність, особливості, класифікація методик. Психодіагностика міжособистісних відносин.Діагностика психічного розвитку. Психодіагностика в діяльності шкільного психолога.
Рекомендована література:
1. Акимова М.К.Психологическая диагностика: [текст] / М.К.Акимова, К.М.Гуревич. – СПб.: Питер, 2008. – 652 с.
2. Анастази А., Урбина С. Психологическоетестирование / А. Анастази, С.Урбина/ под ред. К.М.Гуревича, В.И.Лубовского. - СПб.: Питер, 2009. - 688 с.
3. Галян І.М. Психодіагностика /І.М.Галян. – К.: Академвидав, 2009.- 464 с.
4. Корольчук М.С., Осьодло В.І. Психодіагностика: навч.посіб./ М.С.Корольчук, В.І.Осьодло. – К.: «Ельга», «Ніка-центр», 2004. – 399 с.
5. Скребець В.О. Основи психодіагностики: навч.посіб./ В.О.Скребець. – К.: Слово, 2003. – 192 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): усне опитування, письмові звіти з практичних робіт;
- підсумковий контроль (60%, іспит).